اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

دستاوردهای بزرگ انقلاب به نسل جوان انتقال یابد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در دهه فجر یکی از وظایف مهم دست‌اندرکاران در برگزاری مراسم‌ این دهه معرفی جمهوری اسلامی به مردم به ویژه جوانان و دانش‌آموزان است.

دستاوردهای بزرگ انقلاب به نسل جوان انتقال یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی امروز در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب خرم‌آباد ضمن تبریک دهه فجر گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی که جز ظلم و ستم و فساد چیز دیگری در بر نداشت برای همیشه به زباله‌دان تاریخ افتاد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: امروز باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و عوامل پیروزی انقلاب به نسل جوان معرفی شود.

میرعمادی در ادامه تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی حس اعتماد به نفس و امید برای جوانان به ویژه دانش‌آموزان است.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی از جمله شکوفا شدن استعدادها، نشاط، امید و ... را برای جوانان ما به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز تک‌تک دانش‌آموزان صاحب خلاقیت و ابتکار و توانمندی هستند، با تمام توان کاری را که به آنها واگذار شده، انجام داده و برنامه‌های متعددی که دانش‌آموزان داشتند، همه با اراده قوی و مصمم برگزار شده است.

وی در ادامه از دانش‌آموزان خواست در برابر دشمن با تهذیب نفس، ورزش، امید، نشاط و با بصیرت قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جوانان ایرانی امروز در تمام عرصه‌ها خوش درخشیدند، گفت: امروز دانشمندان جوان هسته‌ای با فناوری‌هایی که به دست می‌آورند، دشمنان را مأیوس کردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول