اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس بیان شد

آخرین اخبار از جلسه مسئولان ورزش با نمایندگان درباره بازی تراکتور با استقلال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تبعیض بین تیم‌های شهرستان و پایتخت انتقاد کرد و آخرین اخبار از جلسه شب گذشته برای بررسی مشکلات پیش آمده در بازی تراکتور با استقلال با مسئولان ورزش و نمایندگان را اعلام کرد.

آخرین اخبار از جلسه مسئولان ورزش با نمایندگان درباره بازی تراکتور با استقلال

غلامحسین مسعودی‌ریحان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر گفت: کم لطفی وزارت ورزش و جوانان نسبت به عدم رسیدگی به مسائل باعث شده بود که اعتماد مردم به دستگاه ورزشی کاهش یابد.

این نماینده مجلس گفت: در راستای پیگیری مطالبات تیم تراکتورسازی و مسائل پیش آمده در بازی استقلال، تراکتور شب گذشته جلسه‌‌ای با حضور مدیر عامل باشگاه تراکتور، رئیس هیئت فوتبال، معاونان فنی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و چهار نفر از نمایندگان آذربایجان در محل این وزارتخانه تشکیل و مسائل پیش آمده در این بازی مورد بررسی قرار گرفت.

مسعودی‌ریحان گفت: با وجود استعدادهای ویژه در ورزش و تیم‌های شهرستان، توجه اهتمام دولتمردان و وزارت ورزش بیشتر به تیم‌های پایتخت بوده و از امکانات و کمک‌های دولتی و غیردولتی تیم‌‌های مطرح پایتخت بیشترین بهره را می‌برند که این امر شائبه نوعی تبعیض علنی را در بین مردم بوجود آورده است.

وی گفت: تیم‌های شهرستان‌ها با نیروهای مستعد، کارا و جوان به علت عدم حمایت مالی و فقدان اسپانسر قوی با کمبود اعتبار و فقر مالی مواجه هستند.

نماینده مردم اهر و هریس گفت: باید در توزیع اعتبارات به تیم‌های ورزشی عدالت رعایت شود و نباید تیمی که در پایتخت است از بهترین امکانات استفاده و تیم‌های شهرستانی به جهت بی‌پولی و نبود حمایت‌های مالی روز به روز شاهد تنزل پیدا کنند.

وی از وزارت ورزش و جوانان خواست با پیگیری موضوع بازی استقلال و تراکتور و خسارات وارده به باشگاه که بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال است به نحو ممکن تأمین و از هواداران این تیم که جزو سرمایه عظیم ورزشی کشورمان به شمار می‌روند عذرخواهی کنند.

در این جلسه چهار نفر از نمایندگان آذربایجان شرقی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی؛ رئیس هیأت فوتبال و معاون پارلمانی و فنی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول