اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی البرز به تاجیکستان سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: به منظور شرکت در همایش آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کسب و کار تاجیکستان، حسین طوسی رئیس اتاق استان البرز و هیئت همراه دوم الی ششم اسفندماه امسال به این کشور سفر می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز به تاجیکستان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن البرز، این سفر به دعوت وزیر رشد اقتصادی و بازرگانی تاجیکستان انجام می‌شود.

آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت تجاری و صنعتی در جمهوری تاجیکستان و برگزاری دیدارهای مشترک با مدیران شرکت‌ها و بازرگانان تاجیکی از دیگر اهداف این سفر اعلام شده است.

بنابراین گزارش حسین طوسی ریاست هیئت تجاری و اقتصادی اعزامی از استان البرز به این همایش را برعهده دارد.

این سفر با همکاری وزارت رشد و اقتصاد تاجیکستان، شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و پژوهشی و خدماتی پارس رستاک و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه پایتخت تاجیکستان انجام می‌شود.

در این گزارش یادآور شده است: جمهوری تاجیکستان دارای توانمندی‌های ویژه اقتصادی و با داشتن منابع غنی مواد معدنی، فرآورده‌های کشاورزی و بهره‌مندی از فلزات و سنگ‌های قیمتی بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی بخش خصوصی است.

همچنین کشور تاجیکستان بازار مناسبی برای صادرات کالاهای تولیدی، صنعتی، مواد غذایی و محصولات و فرآورده‌های کشاورزی استان البرز است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول