اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید قاضی سنندج

هراس دشمنان از جهانی شدن اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید قاضی سنندج مشکل اصلی کشورهای غربی با مسلمانان و به ویژه ایران را ترس از جهانی شدن اسلام و سیطره مسلمانان بر استکبار خواند.

هراس دشمنان از جهانی شدن اسلام ناب محمدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام علی خدمتی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای منطقه بهاران سنندج اظهار داشت: با وجود اینکه شهدا می‌دانستند که در این راه شهید خواهند شد اما آنها عزت را در آنجا می‌دیدند و برای رسیدن به آن به شهدات رسیدند.

وی در ادامه افزود: پیامبر اکرم (ص) با توجه به اینکه در آن زمان در خواست‌های بسیاری برای دوری از عزت معنوی به او دادند، اما پیامبر هیچ وقت عزت مادی را ‌با عزت معنوی ترجیح نداد و به راه خود ادامه داد.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید قاضی سنندج، اسلام ناب محمدی یعنی ادامه دادن راه پیامبر و شهیدان که آنها هم برای رسیدن به عزت واقعی به شهادت رسیدند.

خدمتی خاطرنشان کرد: خواسته پیامبر بزرگ اسلام این بود که ای مومن مسلمان دست یافتن به امور مادی عزت واقعی نیست بلکه عزت واقعی این است که اسلام را به پا داریم و زندگی در سایه عزت معنوی باشد.

به گفته وی، ما مدیون شهیدان هستیم و با ادامه راه آنان و نگه‌داری از الفاظ خود می‌توانیم دین خود را نسبت به آنان ادا کنیم.    

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید قاضی سنندج در ادامه تصریح کرد: امروزه با توجه به حفظ و به پا داشتن اسلام ناب محمدی (ص) و عزت و عقیده‌ حاکم در بین این ملت مسلمانان موجب ترس در بین دشمنان غربی ایران اسلامی از جمله آمریکا و اسرائیل شده است.

وی هدف اصلی دشمنان را شکست اتحاد و از بین بردن اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد و گفت: آنان می‌خواند با ایجاد تفرقه‌‌ در بین ملت‌های مسلمان کشور و به ویژه ملت ایران به اهداف مدنظر برسند.

وی یادآورشد: ما اگر در مسیر مستقیم خود یعنی رسیدن به عزت معنوی که از سایه رشادت‌های شهدا به دست آمده حرکت کنیم عزت و اقتدار خود را حفظ خواهیم کرد.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان شهید قاضی سنندج، اگر ما در بین خود تفرقه به وجود آوریم از رسیدن به عزت‌های معنوی دور خواهیم شد و دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان نزدیک خواهیم کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول