اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد

پذیرش بانوان طلبه در 3 رشته غیرحضوری

خبرگزاری فارس: مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی آینده در سه رشته سطح سه (کارشناسی ارشد) در شیوه غیرحضوری طلبه می‌پذیرد.

پذیرش بانوان طلبه در 3 رشته غیرحضوری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام مقاطع سطح دو و سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران از 15 بهمن‌ماه آغاز شده است و تا 28 اسفندماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تحصیل در مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران در سه شیوه حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تحصیل در شیوه غیرحضوری از طریق آموزش مکاتبه‌ای و مجازی امکان‌پذیر است، یادآور شد: در حال حاضر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سه رشته تحصیلی شامل تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و تاریخ اسلام را در این شیوه به متقاضیان ارائه می‌کند و داوطلبان برای تحصیل در مقطع سطح سه می‌توانند یکی از این سه رشته را انتخاب کنند.

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پذیرش در رشته‌های کلام اسلامی، مطالعات اسلامی زنان، فلسفه اسلامی و اخلاق و تربیت اسلامی به صورت حضوری صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه تنها طلاب دارای مدرک سطح دو (کارشناسی) می‌توانند در آزمون ورودی مقطع سطح سه ثبت نام کنند، اظهار داشت: حافظان کل قرآن کریم یا نهج‌البلاغه در رشته تفسیر و علوم قرآنی از آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران معاف هستند.

حجت‌الاسلام محدث زمان برگزاری آزمون ورودی مقطع سطح دو را 15 اردیبهشت‌ ماه و زمان برگزاری آزمون ورودی مقطع سطح سه را 22 اردیبهشت‌ ماه سال آینده ذکر کرد.

وی افزود: زمان اعلام نتایج آزمون کتبی سطح دو 10 خرداد ماه و سطح سه 22 خردادماه سال آینده خواهد بود و پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی و همچنین معافین از آزمون در این تاریخ‌ها به مصاحبه معرفی می‌شوند.

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سطح دو را 23 مردادماه و زمان اعلام نتایج آزمون سطح سه را 26 مردادماه ذکر کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول