اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

نمک‌پاشی و برف‌روبی محورهای مواصلاتی انجام شد

خبرگزاری فارس: نمک پاشی و برف‌روبی تمام محورهای مواصلاتی در همدان انجام شد.

نمک‌پاشی و برف‌روبی محورهای مواصلاتی انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان همدان، طی بارش برف که همراه با مه غلیظ بوده و از شب گذشته شروع به بارش کرده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد در گردنه اسدآباد، آب‌باریک (محور کرمانشاه) و همه‌کسی (محور سنندج) کولاک شدید همراه با مه غلیظ را شاهد بوده‌ایم و به علت مه غلیظ رفت و آمد به کندی و با زنجیر انجام می‌شود.

در محور رزن – قزوین، شیرین سو – زنجان، سوباشی، علی صدر، زاغه، گرین نهاوند، محور همدان – بیجار و کبودراهنگ – زنجان کولاک شدید همراه با بارش برف را شاهد بوده‌ایم و تمام این محورها توسط همکاران پرتلاش در راهداری نمک‌پاشی و برف‌روبی شده است.

بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود قبل از حرکت در محورهای ذکر شده وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

در ضمن قبل از حرکت نیز برای اطلاع از وضعیت سایر نقاط کشور می‌توانند با دو شماره 02188925252 و یا 8 – 0218892666 و 08112546005 که به صورت شبانه‌روز پاسخگوی هموطنان عزیز است تماس حاصل کنند.

ضمناً شماره گویای 141 برای اطلاع همشهریان عزیز در همدان و 005 جهت اطلاع سایر شهرستان‌های استان همدان آماده پاسخگویی است.

انتهیا پیام/خ۳۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول