اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی مازندران به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان، کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی، رفاهی و تفریحی مازندران در بابل به زمین زده شد.

کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی مازندران به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، شهردار بابل صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه پردیس نوشیروانی بابل اظهار داشت: دارا بودن سرانه فضای سبز استاندارد از نمادهای توسعه هر شهر بوده و در این باره، احداث فضای سبز و اماکن تفریحی و عمومی یکی از وظایف شهرداری است.

فرهاد عسگری تصریح کرد: در دوره سوم فعالیت شورای شهر بابل، بیش از ده‌ها پارک و اماکن تفریحی در بابل احداث شد که بهره‌برداری از چهار فاز پارک ساحلی بابل، پارک شهید فرامرزی و پارک پل از جمله این پروژه‌ها است.

عسگری با اشاره به اینکه شهرداری بابل اجرای پروژه‌های بسیار کلان را در دستور کار دارد، بیان داشت: شهرداری بابل با مدیریت صحیح اجرای پروژه‌های بسیار کوچک و بزرگ را در دستور کار خود قرار داده، اما برای اجرای پروژه‌های بزرگ طوری برنامه‌ریزی کرده که خدشه‌ای به اجرای پروژه‌های کوچک وارد نکند.

وی به اجرای پروژه پردیس نوشیروانی به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع خدماتی و رفاهی مازندران در بابل اشاره و تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 10 هکتار با همت شهرداری و شورای شهر بابل و مشارکت بخش خصوصی در سه فاز انجام شده که برای اتمام این پروژه بیش از 20 میلیارد تومان هزینه برآورده شده است.

این مسئول اذعان داشت: پروژه پردیس نوشیروانی بابل دارای امکاناتی از قبیل شهربازی، زمین بازی کودکان، پارک ترافیکی، استخر و سالن همایش، کافی‌شاپ، باشگاه پینت بال، سالن اسکیت و باغ پرندگان بوده که فاز نخست آن تابستان سال آینده در بابل بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول