اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان:

نامگذاری اماکن به نام شهدا حداقل کارها است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: نامگذاری اماکن و مدرسه‌ها به نام شهیدان حداقل کاری است که برای حفظ یاد و نام شهیدان انجام می‌شود.

نامگذاری اماکن به نام شهدا حداقل کارها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه در مراسم نامگذاری دبستان شهید محمود توکلی به گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: آسایش، آرامش، عزت، استقلال و سربلندی امروز را مدیون حضرت امام ( ره) و خون شهیدان هستیم.

وی افزود: وظیفه ما این است تا نسبت به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان اقدام کنیم، لذا نامگذاری اماکن و مدارس به نام شهیدان حداقل کاری است که برای حفظ یاد و نام شهیدان انجام می‌شود.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز گفت: نگاهی به گذشته این مملکت بیانگر این واقعیت است که رژیم ستمشاهی مردم را در اوج فقر و محرومیت قرار داده بود، به گونه‌ای که آمریکایی‌ها تمام اموال این مملکت را چپاول و غارت می‌کردند، اما به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد پیشرفت در تمام عرصه‌ها از جمله کشاورزی ،پزشکی، صنعتی، فضایی، دفاعی، نانو تکنولوژی و ... هستیم.

وی بر حضور پرشور مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد و خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس نهم شد.

متقی گفت: در این راستا باید با توجه به توصیه‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نسبت به انتخاب نمایندگانی در خط ولایت و رهبری اقدام تا زمینه ذلت و خواری دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم را فراهم کنیم.

سیدجلال شادمان، مدیر آموزشگاه شهید توکلی کوهبنان نیز ابراز داشت: از آن جا که در شهرستان کوهبنان دو واحد آموزشی به نام شهید حقانی گذاشته شده بود در مکاتبات اداری مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی تصریح کرد: به شورای آموزش و پرورش پیشنهاد دادیم تا نام یکی از این مدارس مزین به نام یکی از شهدای شهرستان شود که با توجه به همکاری خانواده شهید توکلی با آموزش و پرورش و حضور فعال برادران شهید در امور مربوط به دهستان و شهرستان، این شورا با تغییر نام مدرسه به نام شهید محمود توکلی موافقت کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول