اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشگاه یاسوج:

تداوم انقلاب نیاز به جانفشانی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه یاسوج گفت: تداوم انقلاب اسلامی ایران نیاز به جانفشانی و از خود گذشتگی دارد.

تداوم انقلاب نیاز به جانفشانی دارد

علی حسن‌نیا سه‌شنبه شب در حاشیه مراسم غبارروبی از مزار شهدای گمنام دانشگاه یاسوج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران باید از کسانی که در این راه گام برداشته‌اند قدردانی شود.

مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه یاسوج افزود: این غبارروبی پیامی دارد که ایام‌الله مبارک دهه فجر و شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و تداوم آن نیاز به جانفشانی و از خودگذشتگی کسانی مانند شهدای گمنام دارد که با ایثار و جان‌نثاری در راه انقلاب اسلامی و زنده کردن آرمان‌های انقلاب، جان خود را فدا کرده‌اند.

وی افزود: شهدای گمنام و تجدید میثاق با این عزیزان ما را یاری می‌کند که در این مسیر گام برداشته و حفظ این ارزش‌ها و آرمان‌ها نیاز به ایثاری مانند جانفشانی شهدا دارد.

حسن‌نیا بیان داشت: اگر کسی بتواند از جان و مال خویش بگذرد و خود را در راه این آرمان‌ها قرار دهد در این مسیر گام برداشته است.

مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه یاسوج تاکید کرد: بدون شک پایداری و تداوم انقلاب اسلامی ایران به جانفشانی و از خودگذشتگی نیاز دارد.

وی با اشاره به سخن شهید چمران که گفته بود هر کس می‌خواهد شهدای گمنام را بشناسد داستان کربلا را بخواند، اضافه کرد: شهدا هرگز گمنام نیستند زیرا آن‌ها با انتخاب درست راه سعادت و کمال به خوبی خود را شناخته و نام نیک از خود به جای گذاشتند.

حسن‌نیا همه دانشجویان دانشگاه یاسوج را در خط انقلاب و رهبری دانست و ادامه داد: بی‌شک دانشجویان شاهد و ایثارگر بهترین رهروان پدران شهید خود خواهند بود.

مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه یاسوج از حمایت‌های خود از دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد و خاطرنشان کرد: هر چه‌قدر هم برای این قشر ارزشمند جامعه کار شود باز هم در مقابل بزرگی کار آن‌ها ناچیز است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول