اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد:

خانواده‌های شاهد و ایثارگر استوارترین حافظان انقلابند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 مشهد گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر، استوارترین حافظان انقلابند.

خانواده‌های شاهد و ایثارگر استوارترین حافظان انقلابند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه 6 شهرداری مشهد، احمد محبی در دیداری صمیمی از خانواده‌های شهدا و جانبازان با حضور جمعی از مسئولان منطقه اظهار داشت: تکریم و دلجویی ما از اسطوره‌های صبر و مقاومت به یقین سبب تقویت روحیه و سختکوشی در خادمین شهر است.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، استواری خانواده‌هایشان در ولایت‌پذیری را الگویی تمام عیار برای حفظ انقلاب در تمام دوران‌ها عنوان کرد و افزود: اولویت خدمت‌رسانی در تمام کشور به افرادی است که در بحرانی‌ترین لحظات اولویت خود را سنگربانی از مقدسات و حریم میهن دانستند و این آرامش، رشد و آبادانی امروز کشور را، که با نثار جان شهدا و سلامتی جانبازان و استقامت خانواده‌هایشان به دست آمده را با هیچ نمی‌توان جبران کرد.

همچنین در این دیدار نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری ما موظف به سپاسگزاری از خانواده‌های شاهد و ایثارگر هستیم. واقع امر بدهکاری نظام و همه مسئولان به افرادی است که جز تکریم چیزی نمی‌خواهند.

وی تاکید کرد: همت ما بر ارائه خدمات قانونی و مصوب شده به این بزرگواران در نهایت عزت، کرامت و بدون ذره‌ای منت است.

شهردار منطقه 6 بیش از 40 ویژه برنامه در سطح محلات این منطقه را گامی اساسی برای تبیین هرچه بیشتر آرمان‌های انقلاب برای نسل جدید و تجدید خاطرات نسل‌های انقلاب دانست.

محبی در حاشیه دیدار از خانواده شهدا و جانبازان گفت: این حجم از برنامه برای تطبیق یافتن با ذائقه‌های گوناگون است و وظیفه ما بهره‌مندی همه سلائق در این ایام است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول