اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر سینما و تلویزیون:

جشنواره لباس فجر موجب دلگرمی بانوان می‌شود

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره مد و لباس گفت: جشنواره مد و لباس اتفاق جدیدی است که با تحول عرصه طراحی لباس و ایجاد مدل‌های اسلامی‌ـ ایرانی موجب دلگرمی بانوان و بازیگران ایرانی می‌شود.

جشنواره لباس فجر موجب دلگرمی بانوان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه نخستین جشنواره مد و لباس فجر، آرام جعفری اظهار داشت: نخستین جشنواره مد و لباس فجر اتفاق خوشایندی است که موجب رونق هنر طراحی لباس و دلگرمی بانوان و بازیگران ایرانی می‌شود.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: طراحان برتر این رشته با حضور در جشنواره به عنوان نامی برتر در حوزه مد و لباس مطرح شده و لباس‌هایی که آنها تولید می‌کنند به عنوان مدل‌های برتر مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرد.

جعفری افزود: طراحی لباس مانند رشته‌های دیگر یک تخصص است و باید طراحانی که تحصیلات خود را در این رشته گذرانده‌اند در این حوزه به ویژه در طراحی لباس سینما و تئاتر فعالیت کنند.

بازیگر سریال قهوه تلخ خاطرنشان کرد: لباس‌هایی که برای پوشش بازیگران استفاده می‌شود اغلب لباس‌های کهنه و قدیمی هستند، این مشکل با اختصاص بودجه به طراحان با استعداد و خلق مدل‌هایی که رنگ‌های متنوع و مدل‌های اسلامی‌ـ ایرانی دارند حل می‌شود.

وی با اشاره به زیبایی ایده‌های طراحان تصریح کرد: توجه به تلفیق مدل‌های سنتی و مدرن می‌تواند به ایجاد طرح‌های بسیار زیاد کمک کند که بانوان به راحتی بتوانند لباس مورد نیاز و مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنند.

جعفری تاکید کرد: در فیلم‌های کنونی اغلب اوقات هنرمندان سایر رشته‌های هنری به طراحی لباس مشغولند و تخصصی در این زمینه ندارند و این موضوع از اختصاص نداشتن بودجه به این بخش ناشی می‌شود که برای بازیگران موضوعی ناراحت‌کننده است.

این بازیگر کشور در پایان اظهار کرد: امیدواریم جشنواره مد و لباس موجب تحول این هنر شود و کارگردانان و تهیه‌کنندگان به این هنر همان‌طور که شایسته آن است اهمیت دهند.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول