اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

نمایشگاه مد و لباس‌های بومی، اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت:‌ اولین نمایشگاه مد و لباس بومی، اسلامی در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه مد و لباس‌های بومی، اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری عصر امروز در جلسه تخصصی الگوی مد لباس در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه اواخر امسال در شهر اردبیل برگزار می‌شود که سعی کردیم از تولیدکنندگان داخلی و فعالان عرصه مد لباس برای حضور در این نمایشگاه دعوت کنیم.

وی تقویت فرهنگ و هویت اسلامی، ایرانی را در این حوزه ضروری اعلام کرد و افزود: ما در کمیته الگوی مد و لباس طبق اهداف و برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده سعی می‌کنیم با تقویت مؤلفه‌های فرهنگی و هویتی در این ارتباط از تولیدکنندگان داخلی و عرضه‌کنندگان لباس با حفظ اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی حمایت کنیم و از تمام مراکز گروهی و جمعی نظیر مدارس، دانشگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی دعوت کردیم تا از نمایشگاه مد و لباس اسلامی بازدید کرده و از این ظرفیت استفاه کنند.

جعفری با اعلام این‌که از چند سال پیش راهبردها و برنامه‌های اجرایی در این زمینه و همچنین شکل‌گیری کمیته مد و لباس تدارک دیده شده و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام شده است، خاطر نشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا بانوان و زنان جامعه ما با بهره‌گیری از این ظرفیت خود را به بهترین شیوه آراسته و پیراسته کنند و به دور از نگرش‌ها و باورهای غرب‌گرایانه پوشش اسلامی و حجاب واقعی را به نمایش بگذارند.

به گزارش فارس، مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل وقار و متانت یک زن مسلمان را به حجاب و عفاف او دانست و اضافه کرد: امروز دشمنان این نظام در یک جبهه متحد و متشکل سعی می‌کنند هویت ایرانی، اسلامی زنان ما را مخدوش جلوه دهند اما بایستی به گونه‌ای رفتار کنیم تا بازیچه و اسیر دست اندیشه‌های ظالمانه آنها قرار نگیریم.

وی حجاب را بهترین و شایسته‌ترین زینت برای زن مسلمان توصیف کرد و ادامه داد: دشمنان این نظام با تمام خباثت و کارشکنی‌های خودشان به میدان آمدند تا بتوانند به رونق بازار دینداری و ارزشمداری زنان ما ضربه وارد کنند که در این باب نباید غفلت کرد و با هوشیاری به همه نیرنگ‌ها پاسخی قاطع داد.

انتهای پیام/ش20

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول