اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج:

پایانه مستقل فردیس در 20 هزار متر زمین ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پایانه‌های کرج با تاکید بر ضرورت ایجاد پایانه مستقل در فردیس گفت: این پایانه با اهتمام شهردار و مدیر املاک شهرداری کرج در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع ایجاد می‌شود.

پایانه مستقل فردیس در 20 هزار متر زمین ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از سازمان پایانه‌های کرج، داود شعبانی اظهار داشت: در نشست مشترک با شهردار، معاون معماری و شهرسازی همچنین مدیر املاک شهرداری کرج مقرر شد، چهار قطعه زمین بر حسب نوع کاربری دیده شده از سوی مشاور سازمان پایانه‌های در اختیار این سازمان قرار گیرد.

وی افزود: زمین‌های مورد نظر به منظور ایجاد پایانه حمل و نقل کالا، ایجاد پایانه‌های مسافربری چالوس، احداث پایانه مستقل فردیس و پایانه شهید کلانتری در اختیار سازمان قرار می‌گیرد.

شعبانی درباره ایجاد پایانه مستقل فردیس با اشاره به جمعیت این منطقه بیان کرد: این پایانه با توجه به پیش بینی‌ها و جانمایی‌های انجام شده به منظور تسهیل در دسترسی پایانه به جاده ملارد ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج عنوان کرد: طرح جدید پایانه شهید کلانتری نیز با موافقت شهردار کرج در زمینی به مساحت 20 هکتار از زمین‌های جنوب اتوبان مقابل شهید کلانتری اجرا می‌شود.

شعبانی اضافه کرد: زمین فعلی پایانه نیز به منظور ارائه خدمات و تسهیلات حداکثری برای مسافران بین راهی تجهیز می‌شود.

وی همچنین از اختصاص زمینی برای ایجاد پایانه شمال در جاده چالوس خبر داد و افزود: بنا به وعده‌های داده شده از سوی شهرداری هفت هزار متر مربع زمین برای عملیاتی کردن طرح احداث پایانه چالوس به سازمان واگذار می‌شود.

شعبانی ادامه داد: حاشیه جاده چالوس یا زمینی در بلوار شورا از جمله مکان‌های پیش‌بینی شده برای اجرای طرح ایجاد پایانه شمال است.

این مسئول ایجاد پایانه بار به ویژه در مناطقی که تولیدات صنعتی و کشاورزی دارد از اساسی‌ترین نیازهای بخش زیربنایی حمل و نقل دانست و یادآور شد: پایانه بار علاوه بر این که نقش بسزایی در ساماندهی حمل و نقل بار منطقه دارد، در کاهش ترافیک و کاهش آلودگی محیط زیست نیز تأثیرات بسیاری را خواهد داشت.

وی نقش پایانه حمل بار در زمینه اقتصادی و اجتماعی را یادآور شد و اذعان داشت: راه‌اندازی پایگاه حمل بار و کالا موجب تسهیل در دسترسی صاحبان کالا به خدمات حمل و نقل می‌شود.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول