اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

قم برای پشتیبانی فعالیت‌های قرآنی مناسب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: قم بستر مناسبی برای پشتیبانی فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در کشور است و در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

قم برای پشتیبانی فعالیت‌های قرآنی مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی انصاری در مراسم افتتاح کانون فرهنگی قرآن و معارف شهید فیاض بخش مجتمع بهزیستی استان قم با اشاره به ظرفیت شهر قم در زمینه قرآنی و مذهبی اظهار داشت: سازمان‌ها علاقمند هستند فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را در قم قرار دهند.

وی علت این علاقه را استفاده از ظرفیت‌های حوزه علمیه قم، اساتید حوزه و شخصیت‌های صاحب نظر عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تصریح کرد: سازمان‌هایی است که با هماهنگی حوزه و اساتید حوزه به مشاوره فرهنگی و علمی بپردازند به تجربیات ارزشمندی دست می‌یابند.

انصاری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در زمینه قرآن بحث آموزش است و می‌توان با تطبیق دادن فعالیت‌های فرهنگی با برنامه‌های دینی و فقهی از ظرفیت موسسات فرهنگی استفاده کرد.

ابراهیم حاجی مظفری رئیس سازمان بهزیستی استان قم نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح این کانون همزمان با ایام الله دهه فجر گفت: منشور کاری سازمان توسعه مهدهای کودک است که راه‌اندازی مهدهای قرآنی در اولویت هستند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول