اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

وظیفه مسئولان حرکت در مسیر شهداست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر وظیفه مسئولان را در قبال شهدا توجه به اهداف و حرکت در مسیر آنها خواند.

وظیفه مسئولان حرکت در مسیر شهداست

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با توجه به تهدیدات سوء دشمن در برابر ملت ایران، توجه به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری برای گذر از فتنه‌ها و تهدیدات وظیفه همه ما است که باید مورد توجه باشد.

 وی بر وحدت همه احزاب و گروه‌ها و پرهیز از اختلاف و تفرقه برای پیشرفت کشور و رسیدن به اهداف انقلاب تأکید کرد و گفت: کار و تلاش بی‌وقفه و پرهیز از سستی و تنبلی در مایوس کردن دشمنان نقش بسزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بصیرت، آگاهی و شناخت حق از باطل را وظیفه مسئولان و مردم برشمرد و گفت: باید پیوسته در صف حق باشیم و با حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب و نداشتن هراس از دشمن در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی به وظیفه خطیر مسئولان در قبال امام و شهدا اشاره کرد و گفت: همه باید در مسیر امام و شهدا حرکت کنیم چراکه وصیت شهدا ولایتمداری و توجه به محرومان بوده و کسانی که از این مسیر منحرف شوند به اسلام، امام و شهدا خیانت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام شیرزادی تقویت روحیه جهادی و استکبارستیزی، توجه به آبادانی همراه با روحیه خدمت‌رسانی به مردم را از خصوصیات یک مسئول اسلامی و انقلابی برشمرد و گفت: در این میان توجه ویژه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در صدر امور باشد.

وی در ادامه به نقش مهم و کلیدی روحانیت در صحنه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تا به امروز اشاره کرد و گفت: نقش بی‌‌بدیل روحانیت در مبارزات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و روحانیت آگاه و پیرو خط امام در آموختن فرهنگ شهادت و تقویت روحیه معنوی در جامعه علمداری بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بر حضور مردم در تمام صحنه‌ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به صحنه انتخابات حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب درست در کاندیدای اصلح و هم‌تراز با معیارهای نظام وظیفه آحاد جامعه است که نتیجه آن تقویت نظام و تضعیف روحیه دشمن است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول