اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال برودت هوا

اردبیلی‌ها الگوی مصرف را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: شرکت گاز استان اردبیل به مردم اردبیل در راستای رعایت الگوی مصرف گاز به دنبال برودت بی‌سابقه و افت شدید دما هشدار داد.

اردبیلی‌ها الگوی مصرف را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز  اردبیل، شرکت گاز استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از مشترکین و مصرف‌کنندگان گاز طبیعی تقاضا کرد با توجه به موج سرما و برودت هوا که در روزهای اخیر بخش زیادی از مناطق کشور را فرا گرفته در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

شرکت گاز استان اردبیل دلیل این درخواست را پیشگیری از هرگونه افت فشار گاز طبیعی طی روزهای آینده عنوان کرد.

طی هفته جاری موجی از سرما استان اردبیل را فرا گرفت و به موجب آن دمای هوا در مرکز استان و مناطق کوهستانی به 27 درجه زیر صفر رسید که به دنبال آن مصرف گاز طبیعی در اردبیل با افزایش رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هم‌اکنون در بسیاری از مناطق استان اردبیل باوجود توقف بارندگی‌ها ارتفاع برف به قدری است که مردم برای انجام امورات روزمره خود با مشکل مواجه شدند.

اما بارش‌‌های اخیر در بسیاری از روستاهای استان اردبیل کشاورزان را نسبت به داشتن زراعتی پربار و کشاورزی غنی امیدوار کرده است.

همچنین در روزهای اخیر بارش نعمت الهی در استان اردبیل علاوه بر کشاورزان سالی پر آب را نیز برای مسئولان به ویژه در حوزه آب نوید داده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول