اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال

بازیکن سابق پارسیان تهران به تیم هندبال مهتاب قم پیوست

خبرگزاری فارس: تیم هندبال مهتاب قم در تلاش برای حضور پرقدرت در مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور بازیکن سابق تیم لیگ برتری پارسیان تهران را به خدمت گرفت.

بازیکن سابق پارسیان تهران به تیم هندبال مهتاب قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در تلاش برای تقویت تیم هندبال مهتاب یکی از شش تیم حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، کادر فنی این تیم بعد از جذب بازیکن سابق تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان، یک بازیکن دیگر لیگ برتری را نیز جذب کردند.

در حالی که مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در راه است، تمام تلاش کادر فنی و مسئولان این تیم حضور موفق در دیدارهای مرحله پایانی لیگ امسال است تا هندبال قم بعد از نزدیکی به یک دهه در لیگ برتر صاحب یک تیم شود.

در بین تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور که تعداد آنها شش تیم است، در نهایت دو تیم جواز صعود به لیگ برتر هندبال کشور را کسب خواهند کرد که مسئولان هیئت هندبال قم نیز با جدیت از این تیم حمایت می‌کنند.

رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال از بیستم بهمن ماه آغاز می‌شود و برای همین منظور تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم هندبال مهتاب قم به صورت منظم و با برنامه همه روزه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

بعد از اینکه مصطفی داوری هندبالیست سابق تیم مطرح ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به مهتاب اضافه شد، مربیان این تیم رحمان نوربخش بازیکن سابق تیم هندبال لیگ برتری پارسیان تهران که با حضور در تمرینات تیم هندبال مهتاب قم مورد توجه و نظر کادر فنی تیم قرار گرفت را جذب کردند در حالی که این بازیکن در پست گوشه راست تخصص بازی کردن دارد و یک هندبالیست چپ دست است.

بر اساس برنامه جدید فدراسیون هندبال، دیدارهای مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور از روز بیستم بهمن ماه به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود.

بدین ترتیب شش تیم صعودکننده از گروه‌های سه‌گانه مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر از دهه پایانی بهمن ماه در تبریز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مهتاب قم نیز با مربیگری ناصر فلسفی از مربیان بومی این رشته ورزشی به مصاف حریفان می‌رود.

روز نوزدهم بهمن ماه برای ورود تیم‌های حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور به تبریز در نظر گرفته شده است و مدعیان صعود به لیگ برتر از عصر روز بیستم بهمن ماه در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم هندبال مهتاب قم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ب. آ جهرم، سایپا کاشان و تفت یزد هم‌گروه بود که با کسب پنج پیروزی و یک باخت، به عنوان صدرنشین صعود کرد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول