اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس هیئت ووشو استان اصفهان خبر داد

برگزاری رقابت‌های استانی نن‌شائولین بانوان

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: در تاریخ 27 و 28 بهمن‌ماه سال‌جاری ، برگزاری رقابت‌های انتخاب استانی نن شائولین بانوان مدنظر این هیئت قرار گرفته است.

برگزاری رقابت‌های استانی نن‌شائولین بانوان

مریم معماری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های انتخاب استانی نن‌شائولین بانوان در خانه ووشو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت ووشو استان اصفهان از ابتدای اسفند‌ماه سال‌جاری خود را برای آماده‌سازی ووشوکاران رده سنی بزرگسال دعوت شده به تیم ملی ووشو آماده کرده است، تصریح کرد: این ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های آسیایی ویتنام که در آخر اردیبهشت‌ماه سال 1391 برگزار می‌شود، به تیم ملی ووشو دعوت شده‌اند.

نایب ‌رئیس هیئت ووشو استان اصفهان در ادامه ‌صحبت‌های خود اشاره‌ای به رده‌های سنی ووشو استان اصفهان کرد و اظهار داشت: هیئت ووشو استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نیز از ابتدای اسفندماه سال‌جاری برنامه‌های آمادگی خود را ویژه این رده سنی برای حضور در رقابت‌های تیرماه 1391 اجرا می‌کند.

وی تأکید کرد: در دو هفته آینده نیز رقابت‌های لیگ ووشو بانوان را پیش ‌رو داریم که تیم ووشو فولاد ماهان سپاهان از طرف استان اصفهان در این مسابقات شرکت می‌کند، در 11 اسفند‌ماه نیز آخرین بازی فینال ووشو برای انتخاب رده‌بندی نهایی پیش روی هیئت ووشو استان اصفهان قرار دارد.

وی از دیگر برنامه‌های هیئت ووشو استان اصفهان را برگزاری دوره‌های مربی‌گری درجه دو ووشو عنوان کرد و بیان داشت: این دوره تا پایان سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول