اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گناوه خبر داد

اجرای 90 پروژه عمرانی در بندر گناوه

خبرگزاری فارس: شهردار بندر گناوه گفت: اجرای 90 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در این شهر در حال اجراست.

اجرای 90 پروژه عمرانی در بندر گناوه

کاظم بیروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: شهرداری در راستای اطلاع‌رسانی و با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مسائل شهری اقدام به نصب و راه‌اندازی تلویزیون شهری کرد.

وی افزود: این تلویزیون در پارک ساحلی و با امکان پخش تصاویر، پیام‌های فرهنگی و آموزشی و فیلم برای آموزش فرهنگ شهروندی است.

شهردار بندر گناوه تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی شهری در راستای زیباسازی شهر از جمله مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری است.

بیروتی گفت: در این راستا برای اجرای پارک هنرمندان و تلویزیون شهری یک‌میلیارد تومان اعتبار هزینه کردم.

وی افزود: خیابان 16 متری کوی مطهری، خیابان تربیت، پارک محله‌ای 13 آبان، آتش‌نشانی شماره دو، پارک محله‌ای، اصلاح و بهسازی خیابان امام، پارک سلامت بانوان و ... بخشی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و یا افتتاح شده در بندر گناوه است.

وی افزود: بسیاری از اماکن مسکونی، تجاری و عمومی حاشیه معابر اصلی شهر فاقد نمای مناسب بوده که چهره نازیبایی را جلوه می‌داد و شهرداری در روزهای اخیر تمامی این اماکن را رنگ‌آمیزی و نقاشی کرده است.

بیروتی ادامه داد: در همه زمینه‌های عمران شهری مشارکت عمومی شهروندان ضروری و راهگشاست و از رسانه‌ها انتظار است که همانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان زمینه مشارکت عمومی را افزایش دهند.

وی گفت: وقتی شهروندان بدانند عوارضی که پرداخت می‌کنند در چه زمینه‌ای هزینه می‌شود و مدیریت شهری در توسعه و عمران تلاش مضاعف دارد تعامل و مشارکت بین شهرداری و شهروندان گسترده‌تر می‌شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول