اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان ملوان:

نفت را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر و در ورزشگاه خانگی نفت تهران را شکست می‌دهیم.

نفت را شکست می‌دهیم

بابک پورغلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ملوان، اظهار داشت: ملوان در شرایط مناسبی قرار دارد و امتیازات خوبی را در هفته‌های گذشته کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ملوان تیم جوان و ریشه‌داری در فوتبال کشور است، افزود: امیدواریم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کشور با تلاش بازیکنان و کادر فنی و هواداران ملوان برای حفظ جایگاهمان در رقابت‌های لیگ برتر و صعود به رتبه‌های بالاتر موفق باشیم.

کاپیتان ملوان انزلی با تاکید بر اینکه شکست نفت تهران در ورزشگاه تختی انزلی و کسب سه امتیاز این دیدار حساس هدف اصلی ملوان است، گفت: باید با تمرکز بالا سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوریم تا به میانه‌های جدول لیگ برتر راه پیدا کنیم.

وی با اشاره به نوع بازی نفت تهران، تصریح کرد: امیدواریم نفت تهران بازی بسته و دفاعی را در انزلی انجام ندهد تا تماشاگران لذت بیشتری از تماشای این دیدار ببرند.

پورغلامی با اشاره به پیروزی ملوان در هفته بیست‌و‌سوم بازی‌های لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، اذعان داشت: بازی سختی بود و نفت آبادان با حمایت هواداران پرشور خود برای رهایی از شکست در مقابل ملوان تلاش بسیاری کرد.

وی ابراز داشت: وقتی در این دیدار دو بر صفر از نفت آبادان جلو بودیم بازیکنان صنعت نفت انگیزه‌ خود را برای جبران نتیجه بیشتر کردند و در اواخر نیمه نخست به گل رسیدند.

کاپیتان ملوان انزلی با بیان اینکه در نیمه دوم بازی را کنترل کرده و در پایان به پیروزی رسیدیم، اظهار داشت: با توکل بر خداوند و تلاش تمام بازیکنان ملوان صنعت نفت را شکست دادیم.  

وی با اشاره به اینکه ملوان در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج درخشانی را کسب کرده است، خاطر نشان کرد: برای تثبیت ملوان در جدول رده‌بندی راه درازی را در پیش داریم.

به گزارش فارس دیدار تیم‌های ملوان انزلی و نفت تهران از سری مسابقات هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15.30 دقیقه روز چهارشنبه 19 بهمن جاری در ورزشگاه جهان پهلوان تختی انزلی برگزار می‌شود.

ملوان بندرانزلی از 24 بازی گذشته خود 30 امتیاز کسب کرده و در جایگاه دهم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول