اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرسپولیس را بعد از 11 سال بردیم

کاستا: ملوان را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آماده هستیم که برنده مسابقه فردا در مقابل ملوان بندرانزلی باشیم.

کاستا: ملوان را شکست می‌دهیم

وی از دیدار تیمش در مقابل ملوان بندرانزلی گفت و اضافه کرد: علی ممبینی که سه اخطاره است تنها بازیکن غایب ما در روز مسابقه مقابل ملوان بوده و بقیه فوتبالیستهای تیم صنعت نفت آماده رویارویی با ملوان هستند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تیم ملوان بازیکنان تکنیکی را در اختیار داشته و با استفاده از این نقطه قوت خود سعی در حفظ توپ می‌کند ولی ما هم برای کنترل بازی برنامه داریم.

وی خاطرنشان کردیم: به دو دلیل به دنبال شکست دادن ملوان هستیم. با پیروزی مقابل حریف هم بازی قبلی خود را جبران کرده و هم روند پیروزی‌های خانگی مان را تداوم می‌بخشیم.

کاستا از تقابل بهترین مهاجم لیگ و دروازه‌بان رکورددار ملوان گفت و تصریح کرد: امیدوار هستم که در این رویارویی مهاجم ما برنده بوده و به هیچ عنوان به رکوردداری بازیکن حریف فکر نکرده کما اینکه رکورد 11 سال شکست ناپذیری پرسپولیس در مقابل صنعت نفت را نیز درآبادان شکستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: از عملکرد عباس محمدی رضایت داشته و معتقدم که این دروازه‌بان نسبت به روزهای نخست حضورش در تیم صنعت نفت، پیشرفت خوبی داشته و قطعاً فردا نیز درون دروازه نماینده آبادان در لیگ برتر قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان وضعیت کلی داوری در لیگ ایران را مطلوب خواند و افزود: درست است که داور مسابقه فولاد و صنعت نفت روز خوبی را پشت سر نگذاشت ولی من معتقد هستم که این اشتباهات طبیعی بوده است.

وی در همین خصوص گفت: اشتباهات داوری در سراسر دنیا وجود داشته که امیدوار هستیم این اشتباهات از این به بعد به سود تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باشد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهار مسابقات لیگ برتر ایران از ساعت 16 فردا در ورزشگاه تختی آبادان میزبان ملوان بندرانزلی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول