اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت انجام شد

عیادت مسئولان شهرستان پارس‌آباد با امام جمعه این شهرستان

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر جمعی از مسئولان و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان پارس‌آباد از امام جمعه پارس‌آباد که چند روزی است در بیمارستان بستری است، عیادت کرده و برای سلامت او به درگاه خداوند دعا کردند.

عیادت مسئولان شهرستان پارس‌آباد با امام جمعه این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این برنامه که عصر امروز در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد، کارگزاران نظام اسلامی با عیادت و عافیت‌خیری به حجت‌الاسلام ولی علوی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد ایام دهه فجر را تبریک گفتند.

در این مراسم فرماندار شهرستان پارس‌آباد در سخنانی با اشاره به جایگاه و عظمت نظام اسلامی و تأثیرگذاری آن در معادلات جهانی و بین‌المللی گفت: انقلاب اسلامی ایران دشمنان تا بن دندان مسلح را در خیانت‌ها و کارشکنی‌های خود علیه این نظام ناکام گذاشته و سبب شده تا این کشور صلابت و سر زندگی خود را همچنان حفظ کند.

ولی کریمی با بیان این‌که شهدای این نظام بهترین مصداق و معیار حرکت آزادانه و استقلال‌طلبانه ملت ایران برای رسیدن به ارزشمندترین ثروت‌ها و گنجینه‌ها است، تصریح کرد: ما در 33 سال گذشته تلاطم‌های متعددی را از سر گذرانده‌ایم و شاید کسی باور نمی‌کرد که نهال انقلاب امروز به درخت پرثمر تبدیل شود که از سایه آن همه آزادیخواهان و کشورهای مدافع حق و حقیقت استفاده کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان نابکار این انقلاب با دست زدن به انواع توطئه‌ها و ترفندها سعی می‌کنند چهره انقلاب اسلامی و همسویی ملت را مخدوش جلوه دهند اما از کنه این نظام و عظمت آن بی‌خبر هستند و هرگز قادر نیستند تحولات این کشور را به شایستگی رصد کنند.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان پارس‌آباد یوم‌الله 22 بهمن را روز مرگ و ناکامی دشمنان این نظام توصیف کرد و اظهار داشت: در روز 22 بهمن ملت رشید و وفادار ایران بار دیگر با تلاطم حقیقی خود کاخ کفر را به لرزه در می‌آورد و آنها را از حرکت‌های مسموم خود بر حذر می‌دارد.

کریمی در پایان سخنان خود از روحانیان و علما به عنوان قشر پیشرو در انقلاب و حرکت‌های اصیل این نظام یاد کرد و افزود: مردم قدر این نعمت عظما را می‌دانند و هرگز به هیچ جبهه و جناحی اجازه نمی‌دهند افراد نادان و جاهل با اصول و معیارهای این انقلاب با دیگران معامله کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول