اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور:

امام خمینی عزت از دست رفته ملت را بازگرداند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: امام خمینی (ره) عزت از دست رفته ملت را به آن‌ها بازگرداند.

امام خمینی عزت از دست رفته  ملت را بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد افتخاری در همایش بزرگ ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شیعه که ظهر امروز در مجتمع فرهنگی انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: قرن بیستم با کفر و الحاد شروع شد و کمونیست‌ها و فاشیست‌ها به یک وجه مشترک بر مرگ دین رسیده بودند به طوریکه با تعطیلی دین در جامعه قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی را کشورهای حامی کمونیست و فاشیست چون انگلیس به دست گرفته بودند.

وی با بیان اینکه طرح و اندیشه انگلیس در میان فضای کفر و الحاد قرن بیستم اهل علم، دین و معنویت را با زجر زندگی و فشارها و مجازات شدید روبرو ساخته بود، تصریح کرد: پایان سلطه فرهنگی سیاسی با آمدن یک پیر بزرگ پایان یافت و امام خمینی (ره) آمد تا عزت از دست رفته ملت را به آن‌ها برگرداند.

افتخاری یادآور شد: با آمدن امام و پیروزی انقلاب جغرافیای سیاسی دنیا عوض شد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در مورد شیعه و سنی خاطرنشان کرد: این سخنان ولایی از جانب کسی است که از مکتب پیامبر (ص) درس گرفته و امروز این بار به دوش روحانیان اهل علم است؛ چراکه در میدان علم و اندیشه هستند و باید آن را به مقصد برسانند.

مسئول شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: در دنیای امروز این علما هستند که معماری خانه حقیقت و مهندسی دنیای جدید را در دست دارند و خداوند در همه عرصه‌ها با آن‌ها همراه است؛ چراکه با خدا معامله کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این همایش اظهار کرد: بیایید از کلمه شیعه و سنی عبور کنیم چراکه اسلام دنیا را فرا گرفته و نباید خود را به اختلافات مذهبی محدود کنیم؛ امام خمینی (ره) نیز بشریت را مورد توجه این موضوع قرار داده است.

آیت‌الله مصطفی علما تصریح کرد: امروز ما نسبت به نسل جوان مسئول هستیم و بهار اسلامی را در جهان  ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول