اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته وحدت صورت می‌گیرد

برگزاری همایش زنان اهل سنت در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: همایش زنان اهل سنت و شیعه از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج جامعه زنان کشور است که ویژه استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش زنان اهل سنت در سیستان و بلوچستان
مینو اصلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همایش بین‌المللی طلایه‌داران عرصه حجاب و عفاف در دو بخش بین‌الملل و داخل در بهمن ماه سال‌جاری در تهران، تندیس مروه شروینی شهیده زن که شهیده حجاب و عفاف است رونمایی و در خیابان حجاب تهران نصب می‌شود.

وی افزود: چاپ نشریه به سه زبان، تجلیل از 150 نفر از فعالان عرصه عفاف و حجاب در سطح کشور و شناسایی آنها، اعزام 400 هزار دانش‌آموز دختر سال دوم دبیرستان به اردوهای راهیان نور برای آموزش عملی درس آمادگی دفاعی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این سازمان تا پایان سال 1390 است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با زنان نخبه و اندیشمند کشور در همایش راهبردی زنان، مهم‌ترین مسائل و موضوعات زنان با عناوین زن و خانواده، کارکرد زنان، آسیب شناسی مباحث زنان، تحکیم بنیان خانواده، عفاف و حجاب، رعایت حریم بین زن و مرد، پوشش و ... باید راهکارهای مهم برای آسیب شناسی این موضوعات دنبال شود.

اصلانی با  تأکید بر اینکه حلقه‌های تربیتی و نظام تربیتی بسیج از نونهالی تا بزرگسالی تعریف شده است که باید این برنامه عملیاتی و اجرایی شود گفت: برگزاری همایش زنان اهل سنت و شیعه ویژه استان سیستان و بلوچستان در هفته وحدت به دشمنان نظام انقلاب نشان می‌دهد تفرقه افکنی آنها در ارتباط با این دو قشر شیعه و سنی تأثیر ندارد و همواره این دو قومیت در حمایت از انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبریت در خط مقدم گام بر می‌دارند و نقشه‌های آمریکا و صهیونیسم در وحدت ملی اقوام مختلف و مردم ایران زمین تأثیر نداشته و نخواهد داشت.

گفتنی است: بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر از خواهران بسیجی کشور عضو این سازمان هستند که از این تعداد بیش از 2 میلیون نفر در قشر بسیج دانش‌آموزی جذب، آموزش و سازماندهی شده‌اند که فعالیت‌های مهم در حوزه مهد مساجد در راستای آموزش تربیت نونهالان از سال آینده در سراسر کشور آغاز خواهند شد.

انتهای پیام/صا20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول