اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه خانه کارگر استان گلستان به مناسبت 22 بهمن

حفظ وحدت با اطاعت از آیت‎الله خامنه‎ای به دست می‌آید

خبرگزاری فارس: خانه کارگر استان گلستان تاکید کرد: حفظ وحدت با اطاعت و پیروی از ولی‌امرمسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دست می‌آید.

حفظ وحدت با اطاعت از آیت‎الله خامنه‎ای به دست می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی خانه کارگر استان گلستان، در این بیانیه که به مناسبت 22 بهمن صادر شده، آمده است: بار دیگر یوم‌الله 22 بهمن فرا می‎رسد و باز هم معجزه عزم مخلصین و تبعیت از ولایت بر همگان یادآور می‎شود تا شاید جهانیان را فرصتی باشد که از خواب غفلت برخیزند و دل‎های خود را با حقیقت اسلام جلا دهند.

این بیانیه می‎افزاید: انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که کمتر کسی گمان می‎برد که این حرکت مردمی قرار است به انقلابی بزرگ تبدیل شود که وجود و امنیت مستکبران جهان را به خطر اندازد.

در این بیانیه تاکید شده است: هشت سال جنگ تحمیلی، حصر اقتصادی، توطئه‎های فرهنگی، هجمه‎های سیاسی، دروغ پراکنی‎های بین‎المللی و اتحاد کل نیروی استکبار جهانی در برابر اراده پولادین و ایمان امت اسلامی برای حفظ نهضت و میراث حضرت امام خمینی (ره) و برای از پای درآوردن این انقلاب هیچ بود و جز تمسخر و در هم شکستن هیبت پوشالی استکبار جهانی دربرابر مردم دنیا ثمره دیگری نداشت.

این بیانیه می‎افزاید: 22 بهمن هر سال یادآور خاطرات ماندگار دوران پرتلاطم و شیرین انقلاب است و فرصتی است تا هر یک از عاشقان انقلاب در اقصی نقاط جهان بار دیگر با آرمان‌های بلند امام و اسلام تجدید عهد کنند.

در این بیانیه آمده است: امروز پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همگان و حتی دشمنان قسم خورده این نظام با اکراه بر پیشرفت‌های کم‌نظیر ایران اسلامی مهر تایید می‌زنند و آنچه بیش از هر چیز آنان را عصبانی و خشمگین می‌کند الگو شدن نظام اسلامی در جهان است و ملت هشیار ایران اسلامی خوب می‌داند آنچه امروز کشورمان را به این جایگاه رسانده پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) و اتحاد و یکپارچگی آحاد ملت است.

این بیانیه تاکید کرده است: اثرات قابل تأملی که انقلاب اسلامی در مناسبات بین‌المللی بر جای گذاشته حاصل وحدت، اتحاد و همبستگی ملت و مسئولان است که دشمن تلاش می‌کند این اکسیر کارآمد نظام را به تفرقه و اختلاف مبدل کند.

در این بیانیه اضافه کرد: اگر بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان گسترش و تداوم داشته باشد نیازمند حفظ وحدت هستیم که این مهم با اطاعت و پیروی از ولی‌امرمسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) به دست می‌آید.

خانه کارگر استان گلستان در پایان ضمن گرامیداشت و تکریم جانفشانی‌های آزادگان و جانبازان و خانواده شهدا از همه کارگران سرافراز استان گلستان دعوت می‎کند تا در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن شرکت ‌کنند و همراه با ملت بزرگ ایران با ارزش های انقلاب پرشکوه اسلامی میثاقی دوباره بسته و شکوه و عظمت ایران اسلامی را در معرض دید جهانیان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول