اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت خبر داد

تغییر مسیر راهپیمایی 22 بهمن در جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: در سال‌های قبل محل آغاز راهپیمایی از محل چهارراه دهخدا تا خیابان فرمانداری بود و در سال جاری این مسیر تغییر یافته و از میدان شاهد آغاز و تا خیابان دولت ادامه دارد.

تغییر مسیر راهپیمایی 22 بهمن در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان محمود معناصری ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: مسئولان باید مقدمات لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی فراهم کنند.

وی افزود: کمیته‌های ستاد دهه فجر برنامه‌های بسیار خوبی را در ایام فرخنده دهه فجر در جنوب کرمان اجرا کردند.

معناصری اذعان داشت: دیدار با خانواده معظم شاهد، گلباران قبور شهدا، مسابقات ورزشی در شهر و روستا، مسابقات قرآن، جلسات بانوان و ... از برنامه‌های اجرا شده توسط کمیته‌های دهه فجر در شهرستان بود.

وی تصریح کرد: بخش‌های شهرستان برای راهپیمایی با مشکل سیستم صوتی مواجه بودند که با تحویل تجهیزات بخشی از این مشکلات رفع می‌شود.

معناصری اضافه کرد: سال گذشته برگزاری این راهپیمایی با مشکلات ناهماهنگی مواجه شد که در سال جاری با برنامه‌ریزی صحیح سعی در هر چه بهتر برگزار شدن آن داریم.

وی افزود: در سال‌های قبل محل آغاز راهپیمایی از محل چهارراه دهخدا تا خیابان فرمانداری بود و در سال جاری این مسیر تغییر یافته و از میدان شاهد آغاز و تا خیابان دولت ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت بیان داشت: با توجه به مسائل و مشکلات به وجود آمده در کشور و سخنان مقام معظم رهبری در سال جاری جمعیت بیشتری از مردم در این مراسم حضور می‌یابند.

وی از برگزاری نشست روشنگری توسط سپاه در روز چهارشنبه در محل حسینیه شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت حساس موجود در جامعه شرکت در این مراسم امری بسیار ضروری است.

معناصری ابراز داشت: تئاتر خیابانی هر روز عصر توسط هنرمندان ارشاد جیرفت در محل خیابان شهربانی برگزار می‌شود که تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم جیرفت روبه‌رو شده است.

وی تاکید کرد: در روز 22 بهمن ماه ایستگاه نقاشی توسط هنرمندان در محل اختتامیه راهپیمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول