اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

برون‌سپاری سامان‌دهی وانت‌بارهای شوشتر تصویب شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از تصویب برون سپاری سامان‌دهی وانت‌بارهای شوشتر در شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: شورا لایحه شهرداری را مصوب و به فرمانداری ارسال کرد.

برون‌سپاری سامان‌دهی وانت‌بارهای شوشتر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: سامان‌دهی وانت‌بارها در سطح شهر شوشتر امری بسیار دشوار و زمان‌بر است و به این دلیل باید برای این امر هزینه بسیار زیادی در نظر گرفت که در این‌باره شورای شهر با برون‌سپاری این کار موافقت کرد.

وی با اشاره به مفاد برون‌سپاری این امر در شهرداری شوشتر خاطرنشان کرد: قرار شده است که شرکت در نظر گرفته شده برای سامان‌دهی این وانت‌بارها برای تجمیع وانت‌ها از سطح شهر در محل و بیمه کردن رانندگان آن اقدام کند و برای این مهم اقدام عاجل کند.

رسولی با تأکید بر اینکه شهر شوشتر باید در اسرع وقت در راستای سامان‌دهی بخش‌های مختلف به بخش خصوصی مجال ایفای نقش دهد، افزود: باید کاری کرد تا شهرداری در این راستا تنها امور نظارتی را انجام دهد و به این دلیل باید تنها برون‌سپاری را در دستور کار قرار داد.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: شورای شهر با موافقت برای ترک تشریفات برای اجرای این کار گامی در راستای افزایش سرعت این کار برداشته است و این اقدام شورای اسلامی شهر شوشتر بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

رسولی با تأکید بر اینکه برای دیگر بخش‌های شهرداری شوشتر نیز باید اقدامی مشابه کرد، افزود: شورای اسلامی شهر شوشتر آمادگی همکاری در این‌باره با شهرداری را دارد و این امور در قانون توسعه کشور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول