اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان:

هیئت کمبود مالی خود را با آموزش جبران کرده است

خبرگزاری فارس: مشاور هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: این هیئت در راستای ارتقای سطح سلامت افراد گام‌های مؤثری برداشته و کمبود مالی را با آموزش جبران کرده است.

هیئت کمبود مالی خود را با آموزش جبران کرده است

حسن بابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این هیئت نو پایی است که علاقه‌مندان فراوانی در رده‌های سنی مختلف دارد که با وجود سهیلا دستگردی به عنوان رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان و تیم کاری جوانش توانسته جهت ارتقای سطح سلامتی افراد جامعه در استان اصفهان گام‌های مؤثری بردارد.

وی ادامه داد: این هیئت از نظر آموزش در کمیته‌های مختلف دارای مربیان و داوران مجربی است که در ارتقای سطح علمی کلاس‌های مفیدی را برگزار کرده است.

مشاور هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان پیرامون خانه پارکور افزود: این مقدمه‌ای بود که به دنبال آن در آینده باعث می‌شود علاقه‌مندان فراوانی که بیشتر آنها میانگین سنی آنها بین 18 تا 24 سال هستند به این رشته جذاب و قدرتی گرایش پیدا می‌کنند.

وی بیان داشت: این هیئت به نظر من یکی از فعال‌ترین و پرکارترین در جمع هیئت‌های ورزشی استان اصفهان است که نتیجه فعالیت خود را به خوبی نشان داده و با برنامه‌ریزی خاصی پیش رفته است.

بابک در پایان اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک کشور حمایت‌هایی از این هیئت داشته و امیدوارم این حمایت‌های مالی و معنوی هم‌چنان ادامه داشته باشد هر چند هیئت از طریق آموزش توانسته توان مالی خود را بالا ببرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول