اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ایروبیک لرستان:

هیئت‌های ایروبیک شهرستانی تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک لرستان گفت:‌ هیئت‌های ایروبیک شهرستانی در لرستان تجهیز می‌شوند.

هیئت‌های ایروبیک شهرستانی تجهیز می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، روح انگیز جهان‌افروز ظهر امروز در نخستین جلسه روسای هیئت‌ها و مسئولان کمیته‌های هیئت‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک لرستان گفت: پیش‌نویس تجهیزات و امکانات مورد نیاز هیئت‌های شهرستان‌ها تهیه شده و به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ارائه شده تا اقدامات لازم برای تجهیز هیئت‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک استان انجام شود.
رئیس هیئت ایروبیک لرستان یادآورشد: نیازمندی‌های اداری و ورزشی هیئت‌های استان شناسایی شده و رفع این نیازمندی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: تجهیز هیئت‌ها به امکانات مورد نیاز موجب بهبود عملکرد این هیئت‌ها و ارتقای ورزش مربوطه در سراسر استان می‌شود.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک لرستان اظهار داشت: توزیع عادلانه اعتبار در میان شهرستان‌های استان از اهداف اصلی هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک لرستان است و هیئت‌های فعال و موفق نیز مورد توجه خاص قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک در سطح لرستان را بانوان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان هرگونه پیشنهاد و یا انتقاد منطقی و کارشناسی را به دقت بررسی و برای حل مشکلات و مسایل موجود ورزشکاران تلاش می‌کند.
گفتنی است، در این جلسه مواردی از جمله قیمت باشگاه‌ها، تجلیل از قهرمانان، یکسان‌سازی باشگاه‌ها، بیمه ورزشی، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری و تخصصی کردن فعالیت مربیان با حضور روسای هیئت‌ها و مسئولان کمیته‌های هیئت‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول