اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سلفچگان عنوان کرد

اجرای کامل طرح رحمت در بخش سلفچگان

خبرگزاری فارس: بخشدار سلفچگان گفت: طرح رحمت به صورت کامل در بخش سلفچگان در زمان‌های مختلف و برنامه‌های متنوع ادامه داشته و اعتبار آن نیز از طریق پشتیبانی استانداری قم تامین می‌شود.

اجرای کامل طرح رحمت در بخش سلفچگان

سید جواد آل‌احمد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه روستاها دارای شرایط خاصی هستند، اظهار داشت: در روستاها بر اساس بافت سنتی و اقلیمی که وجود دارد باید توانمندی دختران روستایی براساس ذائقه محلی و بومی باشد که در حال حاضر این امر در اولویت است.

وی افزود‌: صنایع‌دستی، روستایی و کشاورزی سه محوری است که در برنامه کاری توانمندی دختران روستایی، بحث فرهنگی و اجتماعی و بنیه علمی آنان در نظر گرفته شده است.

آل‌احمد ادامه داد: ‌با همت کمیسیون بانوان استانداری قم نیز کار گروه آموزشی با عنوان طرح رحمت و توانمندی دختران روستایی در تمام بخش‌ها ایجاد شده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

بخشدار سلفچگان خاطر نشان کرد:‌ مرحله دوم آموزشی و تکمیلی این طرح اعطای وام، هزینه کمک تحصیلی و کمک آموزشی است تا بتوانند از مزایا و امتیازاتی که در بحث اشتغال و در زمینه استفاده معنوی برای زندگی به آنها داده می‌شود، بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح نسبت به آینده رو به جلو حرکت خواهیم کرد، ابراز داشت:‌ در مرحله اول آموزشی با 120 طرح و در مرحله دوم با 270 طرح در تمام بخش‌ها به صورت فراخوان عمومی برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

آل‌احمد تصریح کرد: این طرح‌ها شامل آموزش‌های خاصی از جمله قالیبافی، صنایع‌دستی و ... نیست بلکه در این طرح آموزش‌ احکام، مسائل شرعی، آشنایی با زندگی ائمه معصومین و الگو برداری از آنها، اصول خانواده به صورت یک مجموعه آموزش داده می‌شود.

بخشدار سلفچگان اذعان داشت: این طرح به صورت کامل در بخش سلفچگان در زمان‌های مختلف و برنامه‌های متنوع ادامه داشته و اعتبار آن نیز از طریق پشتیبانی استانداری قم و کمک‌های جذبی تامین می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول