اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی گیلان:

بانوی گیلانی مربی اخلاق ووشوی کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی گیلان گفت: آمنه احسانی‌نژاد نایب مربی گیلانی تیم ملی ووشوی بانوان به عنوان برترین مربی اخلاق ورزش کشور انتخاب و معرفی شد.

بانوی گیلانی مربی اخلاق ووشوی کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید امیر نوری‌سادات عصر امروز در جمع مدیران ورزش استان اظهار داشت:‌ در پنجمین دوره همایش فرزندان آفتاب، آمنه احسانی‌نژاد نایب رئیس هیئت ووشو گیلان و مربی تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان در رقابت با شهرزاد مظفر سرمربی تیم فوتبال و اعظم مقصودلو مربی کبدی به عنوان برترین مربی اخلاق ورزش در سال 1390 انتخاب شد.
به گفته وی، تندیس پهلوانی و دیپلم افتخار به این بانوی ورزشکار اختصاص یافت.
رئیس هیئت ووشو گیلان با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری ووشو در رشت ادامه داد: با مجوز فدراسیون ووشو دوره مربیگری درجه یک، دو و سه ووشو در 9 دی امسال با حضور 58 نفر از مربیان کشور در شهرستان رشت برگزار شد.
به گفته وی، سید امیر نوری‌سادات به عنوان مدرس فدراسیون و هیئت ووشو استان نیز به عنوان ناظر فدراسیون در این دوره از کلاس‌ها حضور داشتند.
نوری‌سادات، خاطر نشان کرد: با توجه به حضور پرقدرت تیم گیلان در مسابقات بین‌المللی ووشو آلمان و کسب عنوان قهرمانی توسط تیم اعزامی، محمد خیرخواه مسئول سبک گواشو که در آلمان مقیم است در سفری غیررسمی به گیلان در یک دیدار دوستانه اعلام آمادگی کرد که تیم گیلان را برای مسابقات بین‌المللی سال 2012 به کشور آلمان و یا هر یک از کشورهای دیگر اروپایی که مسابقات رسمی ووشو در آن برگزار می‌شود، دعوت کند.
این مسئول ادامه داد: با توجه به کسب عنوان سومی در لیگ برتر سال گذشته در صورت تامین هزینه‌های اعزام، مجوز شورای برون مرزی به نام گیلان از طرف مراجع ذی‌ربط اخذ می‌شود.
وی، ووشو را یکی از ورزش‌های رزمی ریشه‌دار در کشور دانست و یادآور شد: با برنامه‌ریزی مناسب توانستیم با کسب سه مدال طلا و سه نقره و برنز در بازی‌های آسیایی گوانگجو نقش مهمی را در کسب عنوان چهارم ایران در این رقابت‌ها داشته باشیم.
وی اذعان داشت: هیئت ووشو استان در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و توسعه منابع انسانی و بسترسازی و... نیز تلاش فراوان کرده است.
نوری‌سادات، وجود دو مربی بین‌المللی، چهار داور بین‌المللی، پنج مدرس داوری و پنج مربی تیم‌ ملی را از ذخایر ارزشمند ووشو استان برشمرد و بیان داشت: هیئت ووشو گیلان یکی از هیئت‌های شاخص کشور و استان به شمار می‌رود.
وی افزود: هیئت ووشو به دنبال جذب سرمایه‌گذار در تیم‌های مختلف ووشو استان است تا با نام همان حمایت‌کننده درخششی بیش از پیش داشته باشد.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول