اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

قم به جایگاه مناسبی در صنعت رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: قم طی سال‌های اخیر با پیشرفت در صنعت به جایگاه مناسبی در کشور رسیده است.

قم به جایگاه مناسبی در صنعت رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یونس عالی‌پور امروز در مراسم بهره برداری از دو طرح صنعتی در قم با اشاره به وجود  هزار و 979 واحد صنعتی در قم اظهار داشت: امروز با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی صنعتی، تعداد واحدهای صنعتی در قم به  هزار و 981 واحد می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 هزار نفر در این واحدهای صنعتی مشغول به فعالیت هستند، گفت: توسعه و پیشرفت استان قم در صنایع نیازمند توجه و تقویت زیرساخت‌های است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه 150 طرح صنعتی در استان قم شناسایی شده است، تصریح کرد: برخی از این واحدهای صنعتی، بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و نیاز است که این واحدها را حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 52 درصد سهم اشتغال و توسعه قم مربوط به زیرمجموعه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان است، عنوان داشت: مسئولان و مدیران ملی باید به استان قم نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوان مسیر رشد و توسعه خود را هرچه سریع‌تر طی کرده و به جایگاه اصلی خود برسیم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول