اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اسفند ماه آغاز می‌شود

برگزاری 8 نمایشگاه بهاره با 390 غرفه در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از اسفند ماه سال جاری هشت نمایشگاه بهاره با 390 غرفه در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 8 نمایشگاه بهاره با 390 غرفه در زنجان

حمید صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 40 تن روغن، 10 تن شکر و 170 تن برنج از جمله اقلام پیش‌بینی شده به منظور عرضه در نمایشگاه‌های بهاره زنجان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر یک هزار و 700 تن پرتقال وارد انبارها و سردخانه‌های استان زنجان شده است، خاطر نشان کرد: 500 تن نیز سیب به منظور توزیع در شب عید در انبارهای استان ذخیره شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه صدور جواز برای 40 فروشگاه توزیع اقلام و کالاهای متنوع و مورد نیاز مردم از اقدامات این سازمان طی سال جاری محسوب می‌شود، اضافه کرد: 40 فروشگاه فروش فوق‌العاده نیز اقلام خود را با تخفیف‌های ویژه و با درصدهای مشخص تا پایان سال در سطح استان به فروش می‌رسانند.

وی با اشاره به طرح تشدید نظارت در ایام پایانی سال جاری تا اوایل سال جدید ادامه داد: 40 نفر از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان و 110 بازرس افتخاری در اجرای این طرح مشارکت دارند.

صدری تصریح کرد: کنترل مواد پروتئینی، گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، حمل‌ و نقل، خدمات پستی و مخابراتی از جمله برنامه‌های طرح تشدید نظارت در روزهای پایانی سال به شمار می‌روند.

وی به عدم افزایش قیمت کالاها و خدمات تا پایان سال جاری اشاره کرد و افزود: سال آینده با همکاری واحدهای صنفی یک قیمت تثبیت شده ارائه می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه طی سال جاری فهرست موجودی 99 انبار و سردخانه استان زنجان را دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: بازرسی و نظارت در انبارها و سردخانه‌ها هر دو هفته یک‌بار انجام می‌شود.

وی با تاکید بر وجود 5 هزار و 711 تن کالا در انبارهای استان یادآور شد: در زمینه کالاهای اساسی و استراتژیک کمبودی وجود نداشته و میزان کالاها هر دو هفته یک‌بار ثبت می‌شود.

صدری با اشاره به توزیع 940 تن برنج بازار استان، خرید و توزیع 360 تن مرغ منجمد طی سال جاری و توزیع 23 تن شکر و 60 تن برنج در ماه محرم اظهار داشت: مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز همه روزه در بازار موجود است.

وی ادامه داد: طی سال جاری چهار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری مجمع امور صنفی در استان زنجان برگزار شده است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول