اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر حادثه

ریزش چاه جان جوان سیرجانی را گرفت

خبرگزاری فارس: ریزش چاه موجب دفن جوان 19 ساله سیرجانی در چاه شد.

ریزش چاه جان جوان سیرجانی را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، جوان 19 ساله سیرجانی به نام علی شیبانی که قصد عمیق‌تر کردن چاه جدید فاضلاب خانه نوساز پدری خود را داشت با ریزش این چاه در زیر خروارها خاک مدفون شد. 

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که این جوان به همراه پدر خود قصد داشت تا چاه فاضلاب 10 متری که قبلا توسط کارگران ماهر حفر شده بود را عمیق‌تر کند که به دلیل سستی خاک، چاه یک‌باره بر روی جوان  فرو ریخت.

این جوان 19 ساله پس از هفت ساعت تلاش نیروهای امدادی آتش‌نشانی و هلال‌احمر شهرستان سیرجان تا عصر امروز، هنوز از زیر خاک نجات نیافته و همچنان مدفون است.

مهدی‌ شیبانی و احسان یزدی شاهدان عینی این حادثه در این ارتباط به خبرنگار فارس گفتند: این جوان قصد داشت با توجه به اینکه سیرجان طرح فاضلاب ندارد و مردم مجبور هستند با حفر چاه در خانه خود، فاضلاب‌ها را دفن کنند، گرفتار ریزش چاه شد و پس از تماس نیروهای امدادی بلافاصله نیروهای امدادگر با بیل مکانیکی مجبور به گود‌برداری اطراف چاه شدند که هنوز موفق به پیدا کردن جسد وی نشدند.

حامد موذنی معاون عملیات آتش‌نشانی سیرجان نیز به خبرنگار فارس گفت: عملیات‌ امدا‌د و نجات این جوان که با ریزش یک‌باره زمین شنی چاه روبه‌رو شده و تا‌کنون بی‌نتیجه مانده است.

وی اظهار داشت: اکیپ عملیاتی به وسیله بیل دستی و سطل‌های خاک‌بردار دستی به دلیل سالم ماندن جسد زنده یا مرده جوان مشغول هستند.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول