اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مرودشت:

سارقان احشام در مرودشت دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مرودشت گفت: سه سارق که با استفاده از سلاح سرد قصد سرقت گوسفندان روستایی در اطراف شهر مرودشت را داشتند پس از ناکامی در سرقت و فرار، دستگیر شدند.

سارقان احشام در مرودشت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، احمد تقی‌پور اظهار داشت: به دنبال اعلام تلفنی اهالی یکی از روستاهای منطقه ابرج شهرستان مرودشت مبنی بر درگیری منجر به جرح، ماموران انتظامی این پاسگاه به محل اعزام شدند و تحقیقات خود را درباره چگونگی بروز این درگیری آغاز کردند.

وی ادامه داد: با شروع تحقیقات نخستین، فردی به‌نام «ف ـ غ» با مراجعه به ماموران اظهار کرد که نگهبان احشام وی در داخل گله‌دانی مشغول استراحت بود که ناگهان سه نفر در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند وارد گله‌دانی شده و قصد سرقت احشام از آنجا  را داشتند که با مقاومت نگهبان و همسر وی با آن‌ها درگیر می‌شوند.

تقی‌پور بیان کرد: سارقان پس از رو به رو شدن با نگهبان و همسرش به آن‌ها حمله‌ور شده و با ایراد ضرب و جرح با چاقو، نگهبان و همسرش را از قسمت دست و کمر مجروح می‌کنند.

وی افزود: با داد و فریاد نگهبان، دو نفر دیگر که در نزدیکی گله‌دانی در حال استراحت بودند متوجه شده و سارقان با دیدن آن‌ها فرار کرده و موفق به سرقت احشام نمی‌شوند.

این مسئول همچنین گفت: ماموران پس از اطلاع از این موضوع، با اجرای به موقع اقدامات پلیسی و اقدام به طرح مهار، یک خودرو کامیونت آذرخش متعلق به سارقان را در اطراف مرودشت مشاهده و این خودرو توسط اکیپ گشت پاسگاه شهرستان را مجرد متوقف می‌شود.

فرمانده انتظامی مرودشت اضافه کرد: با توقیف خودرو هر سه سارق به‌نام‌های «الف ـ ج» 27 ساله، «م ـ ف» 29 ساله و «ق ـ ج»  18 ساله دستگیر و در بازرسی از خودرو یک چاقو و دستمال آغشته به خون کشف شد.

تقی‌پور در پایان گفت: سارقان دستگیر شده برای ادامه تحقیقات و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول