اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ماموران ناجا صورت گرفت

متلاشی شدن 3 باند سرقت در رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: اعضای 3 باند سرقت در رفسنجان شناسایی و دستگیر شدند.

متلاشی شدن 3 باند سرقت در رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سید ‌محمد رضایی بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به دستگیری اعضای باند سرقت‌های مختلف اعم از مشتریان عابر بانک‌ها‌، سرقت اموال داخل خودروها و سارقان عابر‌ بانک‌ها ‌اظهار داشت: در پی اقدامات پلیسی تعدادی افراد ‌مهاجر که با پرسه زدن جلوی عابر ‌بانک‌ها به ویژه ساعات پایانی شب و زمان‌های خلوت اقدام به سرقت می‌کردند و تعدادی سارق که از داخل خودروها و سیم‌های برق سرقت می‌کردند ، با تمام توان ماموران کلانتری‌های 11 و 12 دستگیر شدند .

وی اعضای این باندها را هشت نفر اعلام کرد و گفت: از دو نفر مهاجر سارق داخل خودروها حدود 30 شناسنامه، 30 عدد کارت سوخت، 35 گواهینامه، 40 بیمه‌‌نامه، 20 فقره دسته چک و 15 عدد کارت ملی سرقت  شده کشف و ضبط شد.

رضایی افزود: سارقان دستگیر شده در این زمینه افرادی بودند که در شهرهای خود سابقه سرقت مسلحانه‌، زورگیری و سرقت از بانک داشتند و هر دو تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه یک گروه سارق که بومی بودند با همراهی کردن اتباع خارجی غیر مجاز اقدام به سرقت سیم‌های برق می‌کردند، بیان داشت: این افراد نیز دستگیر و مقداری سیم برق و مس از آن‌ها کشف، ضبط و تحویل مراجع قضائی شدند.

رضایی با اشاره به توان بالای ‌فرمانده کلانتری 12 رفسنجان در تحلیل و برنامه‌ریزی دقیق برای دستگیری سریع افراد باندهای سرقت مذکور ابراز داشت: شهروندان در کنترل فرزندان خود باید دقت کامل داشته باشند، زیرا دوستی با افراد ناباب آن‌ها را به جرم‌هایی وادار می‌کند که بعضا خسارت‌های جبران‌ناپذیری به کانون خانواده وارد می‌کند.

وی عنوان کرد: افراد دستگیر شده اغلب نوجوان و در سن بین 15 تا 25 ساله بودند که به چنین جرم‌هایی مرتکب شده‌اند.

رضایی از شهروندان خواست نسبت به محافظت از اموال خود و حمل وجه نقد و دریافت پول از عابر بانک‌ها بیشتر احتیاط کنند و پلیس را برای تولید امنیتی پایدار و مطلوب همراهی کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول