اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گیلان صورت می‌گیرد

اعزام 60 هزار نفر به راهیان نور

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اعزام 60 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

اعزام 60 هزار نفر به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: راهیان نور یکی از فعالیت‌های بزرگ فرهنگی در کشور است.

وی به اعزام راهیان نور در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته تعداد 39 هزار و 147 نفر از گیلان به مناطق شمال غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

عبدالله‌پور از اعزام 60 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از گیلان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: دانش‌آموزان پسر و دختر سال دوم دبیرستان با همکاری استانداری و آموزش و پرورش به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام 12 هزار دانش‌آموز پسر از گیلان به مناطق دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اعزام تعداد 13 هزار دانش‌آموز دختر را در برنامه داریم ضمن اینکه تا کنون شش هزار نفر اعزام شدند.

وی مدت بازدید راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور را چهار روز اعلام کرد و گفت: راهیان نور برای دانش‌آموزان از نظر روحی و روانی تاثیرگذار است.

عبدالله‌پور به توزیع اقلام فرهنگی در کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و یادآور شد: کتاب‌هایی با عنوان عفاف و حجاب و احکام تقلید برای دختران در نظر گرفته شده است.

معاون سپاه قدس گیلان از اعزام 300 نفر از راهیان نور به عتبات عالیات و کربلا خبر داد و ابراز داشت: برای 10 درصد از دختران چادر در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در منطقه را از جمله فعالیت‌های فرهنگی ذکر کرد و افزود: نمایش مردان آسمانی از پیدایش انقلاب اسلامی تا بیداری اسلامی برای دختران در مناطق عملیاتی جنوب برگزار می‌شود.

عبدالله‌پور با اشاره به اعزام 25 هزار نفر در حوزه محله‌ها از گیلان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، اذعان داشت: این امر از 15 اسفند سال جاری تا 20 فروردین سال آینده انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان حضور روحانیون در کاروان‌ها را تاثیرگذار خواند و بیان داشت: تعداد 550 دستگاه اتوبوس تا کنون از گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول