اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پارکور هیئت آمادگی جسمانی ایروبیک استان اصفهان:

سومین دوره مسابقات پارکور برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پارکور هیئت آمادگی جسمانی ایروبیک استان اصفهان گفت: سومین دوره مسابقات پارکور استان اصفهان روز گذشته در خانه پارکور استان به پایان رسید.

سومین دوره مسابقات پارکور برگزار شد

مانی کیان افراز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این رقابت‌ها برای سومین بار است که در استان به سرانجام رسید، اما برای دومین بار در خانه پاکور استان واقع در مجموعه ورزشی کوثر ملک شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها 40 نفر به صورت آزاد حضور داشتند که در دو مرحله با هم به رقابت پرداختند که در هر مرحله هر ورزشکاری 90 ثانیه زمان داشت که در هفت آیتم حرکات خود را به نمایش بگذارد که در پایان بهنام جعفری به مقام قهرمانی رسید، یحیی محمدی و صادق میربهاءالدین به ترتیب دوم و سوم شدند و از این فستیوال نزدیک به 250 نفر تماشاگر استقبال کردند.

مسئول کمیته پارکور هیئت آمادگی جسمانی ایروبیک استان اصفهان در پایان اضافه کرد: در این رقابت‌ها باید از فرشاد محمدیان و بهنام صابری به عنوان داور و احمد شیرانی سرپرست مسابقات قدردانی کرد که برای برگزاری این مسابقات زحمات زیادی را متحمل شدند. 

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول