اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان:

۳ مکان روباز پارکور دیگر افتتاح می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: با توجه به قول‌های مساعد مسئولان ورزش استان سه مکان روباز پارکور دیگر در اصفهان افتتاح می‌کنیم.

۳ مکان روباز پارکور دیگر افتتاح می‌کنیم
سهیلا دستگردی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ورزش پارکور علاقه مندان زیادی را در استان دارد و به همین دلیل و به گفته افشین ملایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در آینده‌ای نزدیک سه مکان روباز پارکور دیگر در اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.
وی ادامه داد: بر خلاف شایعات بی‌اساس در مورد ورزش پارکور، این رشته ورزشی هیچ‌گونه وابستگی به رشته ژیمناستیک ندارد و به طور حتم نمی‌توان اسم ژیمناستیک خیابانی روی آن گذاشت.
دستگردی با بیان این مطلب اظهار داشت: با شایعات بی‌اساس در مورد رشته ورزشی پارکور علاقه‌مندان این رشته به بیراهه کشیده شده‌اند که هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان از این لحظه به بعد ساماندهی رشته ورزشی پارکور را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: بهترین تعریف برای رشته ورزشی پارکور هنر جابه‌جایی افراد است و شرط لازم برای حضور علاقه‌مندان در این رشته، توانایی، انعطاف و چالاکی است که البته اگر شخصی نیز دارای این ویژ‌گی‌ها نباشد به طور حتم با انجام تمرینات لازم می‌تواند خود را به سطح مورد نیاز در رشته پارکور برساند.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سالن روباز رشته پارکور در مجموعه ورزشی کوثر ملک شهر تصریح کرد: برای راه‌اندازی این فضای ویژه ورزشی، مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیشترین همکاری را با هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان داشته‌اند.
 سهیلا دستگردی افزود: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان از این رشته انتظار می‌رود که مسئولان حمایت بیشتری از این رشته زیبا و مفرح ورزشی داشته باشند تا از این طریق بتوانیم سلامتی و تندرستی را در جامعه گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه امیدوار هستم زمانی سالن سرپوشیده رشته پارکور نیز در اصفهان احداث شود، تاکید کرد: با توجه به اینکه این رشته ورزشی به تازگی و بر خلاف گذشته مورد تایید فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک قرار گرفته است، هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان نیز با  ساماندهی منظم و علمی، علاقه‌مندان رشته ورزشی پارکور را از آسیب‌های شخصی و اجتماعی دور می‌کند.
دستگردی افزود: رشته پارکور در کشور ویژه آقایان برگزار می‌شود و در عین حال که بیشتر علاقه‌مندان این ورزش را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان نیز برای ارتقای سطح کمی و کیفی پارکور استان، از سه مربی متخصص استفاده می‌کند.
وی پیرامون برنامه‌های این هفته هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: در شهرستان‌های اصفهان و شهرضا آموزش مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی در حال برگزاری است،همچنین دوره مربیگری درجه سه ایروبیک از روز شنبه به مدت پنج روز در سالن 17 شهریور اصفهان آغاز گردیده است.
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان در پایان اضافه کرد: روزهای سه شنبه و پنجشنبه این هفته بازدید از سالن‌های متقاضی رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک جهت تمدید یا صدور مجوز را در دستور کار قرار داده‌ایم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول