اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان:

اصفهان آمادگی میزبانی رقابت‌های پارکور را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه برای نخستین بار در سطح کشور اصفهان از داشتن خانه پارکور بهره‌مند شده است، به همین دلیل آمادگی میزبانی این رشته جذاب ورزشی را پیدا می‌کنیم.

اصفهان آمادگی میزبانی رقابت‌های پارکور را دارد
سهیلا دستگردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت افتتاح خانه پارکور استان اصفهان در مجموعه ورزشی کوثر ملک شهر که با حضور برخی از مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از جمله افشین ملایی، محسن سالاری و علیرضا امینازاده برگزار ش،د اظهار داشت: ورزش پارکور از شش سال گذشته وارد کشور شد، از سال 1386  فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد.
وی ادامه داد: در ابتدای سال 1387 نیز با حمایت هیئت آمادگی جسمانی استان توانست ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته جذاب ورزشی را از زیرگذرها، معابر و پارک‌ها که جنبه اجتماعی این ورزش را از بین می‌برند، در قالب این ایستگاه متمرکز به دور یکدیگر جمع کنند.
همچنین در این زمینه معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان ادامه داد: در صورتی که جوانان اصفهانی از رشته پارکور استقبال مطلوبی داشته باشند این نوید را می‌دهم که میزبانی مسابقات کشوری پارکور را در این جایگاه ورزشی برگزار می‌کنیم.

*سه خانه پارکور دیگر در اصفهان احداث می‌کنیم
افشین ملایی گفت: در صورت علاقه جوانان اصفهانی، سه خانه پارکور دیگر در اصفهان احداث می‌کنیم.
وی تاکید کرد: اگر هر ایستگاه پارکور بتواند 200 نفر ورزشکار سازمان یافته را زیر پوشش قرار دهد در اینجا اعلام می‌کنم که سه خانه پارکور دیگر در سطح شهر اصفهان احداث می‌کنیم.
این مسئول اضافه کرد: از رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان اصفهان تشکر می‌کنم که در افتتاح ایستگاه پارکور ملک شهر پیگیری‌های مستمری را از خود نشان داد تا جوانان پرنشاط اصفهانی از این مکان برای رشد و توسعه این رشته ورزشی بتوانند استفاده کنند.
به گزارش فارس، در حاشیه این مراسم نیز نزدیک به 100 پارکور کار حضور داشتند که پس از مراسم افتتاحیه، فستیوال باشکوهی را دراین مکان برگزار کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول