اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسدود بودن 60 راه روستایی در استان زنجان

تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود زنجان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان گفت: تلاش‌ها برای بازگشایی 60 راه روستایی مسدود شده در پی بارش‌های اخیر در استان زنجان ادامه دارد.

تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود زنجان ادامه دارد
احمد خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه راه‌های اصلی و فرعی استان زنجان باز است، اظهار داشت: مشکلی برای تردد خودروها در این محورها وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های چند روز اخیر در سطح استان زنجان جاده‌ها لغزنده است از این رو رانندگان باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ و همچنین لوازم ایمنی زمستانی مجهز کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان به رانندگان توصیه کرد، ضمن مجهز کردن خودروهای خود به لوازم ایمنی و زنجیر چرخ دقت لازم را به عمل آورده و با احتیاط رانندگی کنند.

وی ادامه داد: 365 پرسنل راهداری استان زنجان در 28 راهدارخانه مستقر هستند که با 225 خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین آماده پاک سازی و برف روبی در جاده‌های استان زنجان هستند.

خلیلی تعداد راهدارخانه‌های ثابت استان زنجان را 20 راهدارخانه اعلام کرد و گفت: هر سال بسته به اعلام نیاز مناطق، چند راهدارخانه موقت نیز در مسیرهای مواصلاتی استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/م30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول