اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جاده کهک رخ داد

مرگ کودک 7 ساله بر اثر واژگونی پراید

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حواث و فوریت‌های پزشکی قم از مرگ کودک هفت ساله بر اثر بی‌احتیاطی راننده خودروی پراید خبر داد.

مرگ کودک 7 ساله بر اثر واژگونی پراید
مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، بیان داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید که در جاده کهک رخ داد، کودک هفت ساله‌ای در دم فوت کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عامل اصلی این حادثه را سرعت بالای خودروی پراید و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو دانست.

فراهانی در ادامه با اشاره به عملکرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در 24 ساعت گذشته تصریح کرد: پرسنل مرکز اورژانس 115 قم در  24 ساعت گذشته 130 ماموریت شهری و جاده‌ای انجام داده‌اند که 83 مورد آن شامل موارد قلبی، تنفسی، مسمومیت، سقوط و... بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در این مدت 47 مورد تصادف شهری و جاده‌ای رخ داده است که منجر به مصدومیت و مجروح شدن 43 نفر شده است، از این تعداد مصدوم 25 نفر توسط آمبولانس‌های مرکز اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شده و 18 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: برخورد چهار دستگاه خودرو با یکدیگر در سه راه خرمشهر از دیگر حوادث رخ داده در 24 ساعت گذشته است که سه مجروح بر جای گذاشت.

فراهانی با تاکید بر همراه داشتن و استفاده از وسایل و لوازم مورد نیاز رانندگی در فصل سرما گفت: رعایت اینگونه نکات سلامت راننده و سرنشینان آن را در طول سفر تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول