اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد

کشف 95 کیلو تریاک از یک کامیون در جاده قدیم تهران - قم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر و کشف 95 کیلو تریاک از یک کامیون در جاده قدیم تهران - قم خبر داد.

کشف 95 کیلو تریاک از یک کامیون در جاده قدیم تهران - قم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سعید لیراوی از کشف 95 کیلو تریاک در جاده قدیم تهران - قم خبر داد و گفت: در این عملیات چهار متهم دستگیر و روانه زندان شدند. 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح خبر اظهار داشت: ماموران عملیاتی پایگاه نهم این یگان روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده جاده قدیم تهران- قم به محموله یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و برای بررسی موضوع به راننده دستور توقف دادند.
وی ادامه داد: با توقف خودرو، راننده و سرنشینان آن که «حسن و فاطمه» نام داشتند، مورد بازرسی قرار گرفته و در تحقیقات با توجه به ضد و نقیض گویی های مظنونان احتمال آن رفت که در امر حمل و نقل مواد مخدر فعالیت دارند. 
لیراوی گفت: در تحقیقات بیشتر مشخص شد این افراد به‌عنوان اسکورت یک کامیون هستند که در حال حمل مواد مخدر است؛ بر این اساس بررسی برای شناسایی کامیون مذکور آغاز و دقایقی بعد این خودرو نیز شناسایی و متوقف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: با توقف کامیون، راننده و سرنشین آن که «محمد و حامد» نام داشتند، بازداشت و در بازجویی های انجام شده به حمل مواد مخدر اعتراف کردند که در بازرسی از خودرو نیز 127 بطری 640 گرمی و هفت بطری 2 کیلوگرمی حاوی تریاک کشف و ضبط شد.
وی بیان داشت: متهمان به همراه 95 کیلو مواد مکشوفه برای انجام تحقیقات بیشتر به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
این مقام انتظامی تشریح کرد: در پی تحقیقات انجام شده «حامد» یکی از متهمان، اظهار داشت که کامیون متعلق به «حسن» است و مواد مکشوفه را من از یکی از شهرستان های جنوبی تحویل گرفته و قرار بود به تهران منتقل کنم. 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: تمام متهمان در تحقیقات به جرم خود اعتراف کردند و تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهمان ادامه دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول