اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان خبر داد:

کشف 26 کیلوگرم تریاک از یک کامیون

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: طی یک عملیات غافلگیرانه یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در همدان متوقف و 26 کیلو و 500 گرم تریاک از آن کشف شد.

کشف 26 کیلوگرم تریاک از یک کامیون
محمد اشتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان طی یک عملیات غافلگیرانه یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را متوقف و 26 کیلو و 500 گرم تریاک را کشف و در این راستا سه نفر را دستگیر کردند.
وی گفت: در پی اخبار واصله از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به نام " همایون- ف" با یک دستگاه خودروی کامیون تریلر اقدام به تهیه مواد مخدر از نوع تریاک از استان‌های جنوبی و انتقال آن به استان همدان می‌کند، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: پس از مدت یک ماه کار اطلاعاتی و شناسایی فرد مذکور و خودروی وی مشخص شد نامبرده اقدام به تهیه مواد مخدر کرده و در مسیر استان همدان در حرکت است.
وی تأکید کرد: در همین راستا اکیپی از مأموران مجرب اداره عملیات ویژه این پلیس به ابتدای حوزه استحفاظی همدان اعزام شدند و ساعتی پس از حضور مأموران، در نهایت خودروی مذکور مشاهده شد.
اشتری ادامه داد: خودرو تحت مراقبت مأموران قرار گرفت تا اینکه در یک اقدام غافلگیرانه در میدان فرهنگیان شهر همدان متوقف و به مقر پلیس منتقل شد.
وی گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو پنج بسته بزرگ مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 26 کیلو و 500 گرم که به طرز ماهرانه‌ای در کف کامیون جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان سخنانش ابراز کرد: در این راستا راننده خودرو به نام "همایون-ف" به همراه سرنشینان خودرو به نام‌های "ح-ف" و خانم "ف-ح" به همراه کودک خردسالش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول