اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع مراکز فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد

آغاز ثبت‌نام رایگان دوره‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان گفت: ثبت‌نام رایگان دوره‌های 18 ماهه فنی و حرفه‌ای کرمان با امکانات مناسب آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام رایگان دوره‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، اسماعیل میرکمانداری اظهار داشت: پذیرش کارآموز مرد در رشته‌های طرح 18 ماهه شامل ماشین‌ ابزار تراش، ساخت و تولید، فرز و مکانیک صنایع به صورت رایگان در مجتمع مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان آغاز شد.  

وی افزود: در این دوره‌ها که به صورت تخصصی در مدت 18 ماه انجام می‌گیرد، کارآموزان پس از طی موفق دوره‌ها مدرک درجه ممتاز بین‌المللی کسب می‌کنند.

میرکمانداری با اشاره به درصد بالای اشتغال مهارت آموختگان طرح 18 ماهه و نیز قرار داشتن دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای در این مجموعه گفت: در این مجتمع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکانات سلف سرویس، امکانات ورزشی و به تعداد محدودی خوابگاه ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت پذیرش از متقاضیان تقاضا می‌شود حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه برای تکمیل مدارک به واحد پذیرش مجتمع مراکز واقع در بلوار جمهوری روبه‌روی بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کنند.

* کمک کارکنان فنی و حرفه‌ای کرمان به ایتام

بنابراین گزارش، کمک 7 میلیون ریالی کارکنان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان در قالب گوشت گوسفند به ایتام زیر پوشش مؤسسه‌های خیریه انصارالرسول (ص) و آشیانه کرمان اهدا شد.

همچنین کارکنان فنی و حرفه‌ای استان کرمان در کمک به قحطی‌زدگان سومالی و کمک به همکاران نیازمند نیز پیشقدم بودند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول