اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی خبر داد

تجهیز یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی گفت: امسال یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی به امکانات لازم تجهیز شده است.

تجهیز یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
خسرو خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در آذربایجان غربی 7 منطقه تحت مدیریت، 20 تالاب و 8 منطقه حفاظتی را زیر پوشش داریم.

وی با اشاره به تعداد نیروهای یگان حفاظت این اداره کل، تصریح کرد: 120 نیروی انسانی که 60 نفر از آنها مسلح هستند و مابقی دارای کارت ضابط هستند در این زمینه فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به تجهیز یگان‌ها، افزود: امسال اقدامات موثری در این زمینه انجام گرفته است که تجهیز یگان به امکانات لازم از آن جمله است.

خلیلی اعلام کرد: تجهیز یگان به شبکه بی سیم استان و افزایش فرکانس آنها از جمله تجهیزات مهم است که امسال محقق شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد خودروهای یگان‌های حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان، گفت: 23 خودرو جفت دیفرانسیل به یگان تزریق شده است و بر این اساس پایش به صورت مستمر در زیستگاه‌ها انجام می‌گیرد.

این مسئول تجهیز یگان را یکی از اقدامات موثر در راستای پایش اعلام کرد و اظهار داشت: در این راستا اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اقدامات شاخصی را در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول