اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان:

همه دیدند که در برابر ملوان خوب جنگیدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در دیدار با ملوان همه دیدند که خوب جنگیده و مستحق شکست نبودیم.

همه دیدند که در برابر ملوان خوب جنگیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آلبرتو کاستا پس از شکست خانگی 2 بر 1 مقابل ملوان بندارنزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از شروع دیدار به مشکل برخوردیم و مجبور شدیم رضا خالقی‌فر، بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج کنیم.

وی از علت شکست تیمش در مقابل ملوان گفت و افزود: گل اول را از روی یک ضربه پنالتی دریافت کرده و یک بازیکن از ما اخراج شد با این حال کسی نمی‌تواند بگوید صنعت‌نفت 10 نفره در مقابل ملوان خوب نجنگید.

سرمربی پرتغالی نفت آبادان ادامه داد: امروز حداقل باید یک امتیاز از ملوان می‌گرفتیم و مستحق شکست نبودیم اما اخراج یک بازیکن تمرکز اصلی را از بازیکنان تیم ما گرفت.

وی در خصوص خرید‌های نیم‌فصل تیم نفت آبادان خاطرنشان کرد: جذب این بازیکنان با توجه به منابع مالی باشگاه و نیازهای تیم صورت گرفته و حداقل حُسن این خرید‌ها این بود که رقابت در تیم بیشتر شده است.

کاستا در همین خصوص تصریح کرد: لوون پاچاچیان بعد از جذب عماد زعتره، بازیکن فلسطینی ما خیلی بهتر از قبل تمرین کرده و بازی می‌کند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران با نتیجه 2 بر 1 مغلوب مهمان خود، ملوان بندر انزلی شد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول