اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوئین‌زهرا:

امروز مردم دنیا اسلام را فریاد می‌زنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بوئین‌زهرا در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امروز مردم دنیا اسلام را فریاد می‌زنند و خواهان استقرار احکام و قوانین حکومت اسلامی در سر‌تا‌سر دنیا هستند.

امروز مردم دنیا اسلام را فریاد می‌زنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه با اشاره به دیدار اعضای شرکت‌کننده در اجلاس جهانی " جوانان و بیداری اسلامی" با رهبر معظم انقلاب و اتفاقاتی از این دست اظهار کرد: در تحولات اخیر منطقه، انقلاب اسلامی ایران به الگویی مطمئن و تمام‌عیار برای کشور‌هایی تبدیل شده است که با پیروی از دین اسلام در حال جوشش و بیداری بوده و حکومت‌های فاسد و ستمگر آن‌ها در حال فرو‌پاشی هستند.

زرینه، شور و شعف وصف‌ناپذیر جوانان انقلابی دیدار‌کننده با رهبر انقلاب را به شور جوانان ایرانی در هنگام ورود امام خمینی به میهن در سال 57 تشبیه کرد و افزود: در آن زمان هم با حضور امام امت در میان مردم شور وصف‌ناپذیری در دل جوانان و انقلابیون کشور ایجاد شده بود که عامل اصلی پیروزی اقتدار‌آمیز انقلاب در طول مدت کوتاه دهه فجر شد.

امام جمعه بوئین‌زهرا ضمن مقایسه خدمات چشمگیر پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با قبل از آن اذعان کرد: تمام خدمات انجام‌شده در کشور تا پیش از انقلاب کمتر از یک درصد بود، به طوری که تنها تعداد ناچیزی از روستا‌ها از امکانات ضروری زندگی برخوردار بودند و حتی همان درصد ناچیز هم برای سیاه‌نمایی و جلو‌گیری از خشم و جوشش ملت مکتبی ایران بود.

زرینه گفت: اما از بعد از استقرار نظام دین‌محور جمهوری اسلامی جهاد برای آبادانی و رونق تمام نقاط کشور آغاز شد و جوانان مطیع امر امام به صورت داوطلبانه برای سازندگی و پیشرفت کشور و یاری هم‌وطنان خود به مناطق دور‌افتاده کشور شتافتند.

وی در ادامه با تاکید بر تداوم برکات انقلاب تا به امروز  تصریح کرد: اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا به امروز همچنان پایدار، پا‌برجا و استوار مانده است و هیچ‌کس هم توان ایجاد اختلال در آن و یا کم‌رنگ کردن آن را ندارد.

امام جمعه بوئین‌زهرا بزرگ‌ترین حسن انقلاب را تاسیس حکومتی دینی مبتنی بر اصل ولایت فقیه عنوان و تاکید کرد: اگر انقلاب ایران با اصل ولایت فقیه گره نمی خورد و یک رهبر دینی هدایت آن را برعهده نداشت چه بسا کج‌راهه‌هایی در اصل نظام به وجود آمده و ملت در اصول واحد آن دچار تفرقه می‌شدند.

زرینه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود فضای باز سیاسی را جزو مهم‌ترین برکات نظام دانست و با اشاره به انتخابات دوازدهم اسفند ماه و لزوم شرکت حد اکثری آحاد مردم ولایت مدار در آن افزود: در چنین فضایی ملت با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که در این کشور مردم سرنوشتشان را خود تعیین می‌کنند و سرنوشت این ملت مانند مردم کشور‌های غربی به دست حاکمان ستمگر رقم نمی‌خورد.

وی در پایان خواستار رعایت ادب و احترام و ایجاد یک فضای سالم در روز‌های منتهی به انتخابات شد و گفت: کلیه نامزد‌ها باید تحت فرامین مقام معظم رهبری  و با رعایت کامل چار‌چوب‌هایی که قانون برای انتخابات تعیین کرده است اقدام به تبلیغات نمایند و از صرف هزینه‌های بیجا و تبلیغات پر زرق و برق که موجب اتلاف بیت‌المال می‌شود خود‌داری کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول