اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

انقلاب‌های امروز خاورمیانه نشات گرفته از انقلاب ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با اشاره به تاثیر مثبت انقلاب ایران در جوامع بشری گفت: انقلاب‌های امروز منطقه خاورمیانه نشات گرفته از انقلاب ایران است.

انقلاب‌های امروز خاورمیانه نشات گرفته از انقلاب ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام فرجی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه امام راحل انقلاب‌های امروز منطقه خاورمیانه را در گذشته با درایت و دور اندیشی پیش‌بینی کرده بود، اظهار داشت: کشورها هشدار امام را جدی نگرفتند و امروز ما شاهد هستیم که دیکتاتورها روز به روز در حال نابودی هستند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به بزرگ‌ترین حکومت کمونیسم نامه نوشت و هشدار داد که یک روز آسیب می‌بینند، افزود: همانطور که امام پیش‌بینی کرده بود امروز کمونیسم در موزه تاریخ قرار دارد.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فشارهای زیادی در عرصه‌های مختلف به ایران تحمیل کردند، خاطرنشان کرد: همه فشارها اعم از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، فشارهای اقتصادی و فناوری برای ملت ایران خیرات و برکات زیادی به همراه داشته و تاکنون با همدلی ملت ایران تاثیری در روند پیشرفت کشور نداشته و نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر فقط بخشی از فشار دشمنان بر هر کدام از کشورهای منطقه وارد می‌شد در کمترین زمان از بین می‌رفت، تصریح کرد: در ایران به برکت خون شهدا و همدلی ملت ایران هر روز افتخار دیگری به کارنامه ملت ایران در جهان افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام فرجی با اشاره به اینکه برای دشمنان سخت استکه ایران با این عظمت در جهان مطرح است و هر روز هم که می‌گذرد به تعداد جوانان علاقه‌مند به ایران و جویندگان عدالت در هر گوشه این کره خاکی ‌افزوده می‌شود، یادآور شد: به برکت خون شهدا دشمن آرزوی از بین بردن ایران را به گور می‌برد.

امام جمعه موقت زنجان خاطرنشان کرد‌: امید است انقلاب ما هر چه زودتر به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) بپیوندد و دل ستمدیدگان و مظلومان در سراسر جهان شاد شود.

وی در ادامه به تاثیر نماز در زندگی انسان‌ها نیز اشاره کرد و افزود: خدا در قرآن می‌فرماید مومنان کسانی هستند که نماز را برپا می‌دارند، پس باید در جامعه اشعار نماز زیاد شود.

حجت‌الاسلام فرجی با اشاره به اینکه یکی از فرایض مسلمانان امر به معروف و نهی از منکر است، یادآور شد: همه باید با رعایت جوانب کار به مساله امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه دین اسلام در همه ابعاد به انسان‌ها حرمت و احترام قائل است، افزود: مردم و مسئولان باید سعی کنند رفتاری که شایسته مسلمانان است انجام دهند تا دین اسلام در جهان گسترش یابد.

وی در پایان به نزدیک شدن ایام انتخابات نیز اشاره کرد و ادامه داد: ما وامدار خون شهدا، اسرا و جانبازان و همه کسانی هستیم که برای انقلاب زحمت کشیده‌اند بنابراین باید با حضور گسترده در انتخابات دشمنان را مایوس و حماسه‌ای دیگر بیافرینیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول