اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار فرشچیان با تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)

خبرگزاری فارس: محمود فرشچیان با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرشچیان با تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم درخواست‌های انجام شده را مورد تایید و تاکید قرار داده و از استاد فرشچیان درخواست کرد در خصوص تغییراتی که در بخش‌هایی از ضریح مطهر فعلی حرم حضرت معصومه(س) در حال انجام است، نظر فنی و هنری خود را اعلام کند.
در ابتدای این دیدار پارچه باف، مدیر پروژه ضریح مطهر امام حسین(ع) در خصوص روحیات و ویژگی‌های معنوی استاد فرشچیان در طول زمان طراحی و ساخت ضریح توضیحاتی داد.
‌وی عنوان کرد: ما با توجه به اینکه ارادت استاد را نسبت به ساحت مقدس فاطمه معصومه(س) دیده‌ایم که هر بار به قم مشرف می‌شوند مقید هستند به زیارت آن حضرت بروند، از ایشان دو درخواست در خصوص آن حضرت داریم اول آنکه یک تابلو از ورود حضرت معصومه(س) به قم و استقبال قمی‌ها از ایشان نقاشی کنند و دوم طرحی را برای ضریح آن حضرت بکشند که بعد از اتمام ساخت ضریح امام حسین(ع) عملیات ساخت آن ضریح را هم شروع کنیم.
در ادامه استاد فرشچیان گفت: امیدواریم زحماتی که در طول این مسیر هر کس انجام داده مورد قبول درگاه الهی واقع شود و بنده هم در حد توان ناچیز خود، تلاش خواهم کرد.
در پایان این دیدار فرشچیان یک جلد قرآن نفیس به همراه یک جلد کتاب نقوش اسلامی به آستانه مقدسه اهدا کرد و سپس از کارگاه طلاکاری آستانه مقدسه بازدید کرد و در خصوص موارد فنی مطالبی را تذکر داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول